Aviseringar
Rensa alla

Yngre kille...


blew16
Ämnesstartare

Alltså jag vet inte vad jag ska göra. Det är en kille som verkligen ser jätte bra ut & han har visat intresse för mig men.... han är 2 år yngre och jag går i 9an och han i 7an. Innan trodde jag att jag kunde ignorera det men när han la upp en video på facebook när han dansade så blev jag nästan kär. Är detta okej? Enligt några av mina vänner är det bara ''ålder är bara en siffra''. medans några vet inte ens vad dem ska säga.


   
Citera
Ämnesetiketter

Skit samma, han är ju inte 9 år trots allt.


   
SvaraCitera

Typ alla tjejer säger "han måste vara äldre och längre än mig" men jag tror mest de säger så bara för det är en norm? Jag är ganska kort och ung och har haft många äldre och längre tjejer (största skillnaden jag 17 hon 27) och de gillade mig men tror inte de vill visa upp mig för sina vänner? Rätt fjantigt,men iallafall åldern spelar inte så stor roll. Om du gillar honom så go for it?


   
SvaraCitera
time
 time

Min kille är två år yngre. Han är en barnrumpa ibland men å andra sidan köper han bra öl hem, så jag rekommenderar att åtminstone prova.


   
SvaraCitera
reben

spela roll aldrig varit tillsammans m ngn som va äldre tror ej dom e bättre faktiskt.


   
SvaraCitera

Men du får ju räkna med att du kommer bli tvungen att köpa ut åt honom sen när du blivit myndig 🙁


   
SvaraCitera
Yaren

Låt inte detta vara ett hinder. Bra för jämställdhet också.


   
SvaraCitera
höna

Alltså tjejer utvecklas fortare å generellt är killar mer omogna men om han är mogen för sin ålder så kör


   
SvaraCitera

Min fru är äldre än mig, ingen bryr sig. Kanske för att jag ser gammal utGråter


   
SvaraCitera

Vad är det som är aktuellt? Att fråga chans på honnom och gå och hålla varandra i handel eller mer än så?


   
SvaraCitera

Om du inte kan räkna ut detta själv så vet jag inte vart du kommer ta vägen. Du gillar honom, och du tror att han gillar dig, vad är problemet? det är inte så att han går i 3an direkt, då hade du haft ett problem.


   
SvaraCitera

asså om du gillar denna killen så ska du satsa på han. Vem bryr sig om hur gammal man är, det är själva personligheten som räknas och det är inget pinsamt med att vara ihop med någon som är yngre, jag slår vad om att dina kompisar bara tycker det är gulligt och håller med dig så inget att skämmas för 😉 


   
SvaraCitera

Det rekomenderas oftast att killen ska vara minst like gammal som tjejen, det jag vet är att killar mognar långsamare. Ärligt svar from mig är ett nej (för ditt bästa). Tänk efter åtminstone.


   
SvaraCitera

Vad ska du använda honnom till om det blir ngt mellan er då? Det är ju den avgörande frågan.


   
SvaraCitera