Aviseringar
Rensa alla

Yngre tjejer


Ämnesstartare

Vill killar innerst inne ha en yngre tjej? Nu snackar vi inte jätte stor åldersskillnad men kanske 2-3 år yngre. Har fått för mig det. Lite samma grej som att man gärna vill att tjejen ska vara kortare.


   
Citera

Min tur nu:

Alla killar är precis likadana och tänker precis likadant!


   
SvaraCitera

Spelar ingen roll så länge det blir knoll.


   
SvaraCitera

fan vad coolt det skulle vara att ha en tjej som är 1,90 + [bigsmile]


   
SvaraCitera

Ålder gör inte skillnad.


   
SvaraCitera

nej hatar småglin.


   
SvaraCitera

Aa, alla killar gillar ju precis samma saker [rolleyes]


   
SvaraCitera

Shit jag tycker att brudar i min ålder jämt är omogna vafan ska inte en 14-åring vara då... Fast man vill iofs nånstans vara lite överlägsen eller vad man ska säga,låter töntigt säga men vill vara den erfarne mannen lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

men vill vara den erfarne mannen lol.

Knew it! [wink]


   
SvaraCitera

Öööh, är du helt retardet? Killar vill ha tjejer som är minst 170 cm långa, fastän de själva är korta samt tjejer som är i samma ålder som ens lillasyster.

DUH?!


   
SvaraCitera
Tyrael

KISSMEKISSME:

Vill killar innerst inne ha en yngre tjej? Nu snackar vi inte jätte stor åldersskillnad men kanske 2-3 år yngre. Har fått för mig det.

Nepp.

KISSMEKISSME:

Lite samma grej som att man gärna vill att tjejen ska vara kortare.

Vart fan har du fått det ifrån? Det är ju alla tjejer som vill ha en kille som är lång [tired]


   
SvaraCitera

Tyrael:

Vart fan har du fått det ifrån? Det är ju alla tjejer som vill ha en kille som är lång

Jag vill inte. Gillar inte folk som är markant längre än mig. Jävla fördomar.


   
SvaraCitera

Conny:

Spelar ingen roll så länge det blir knoll.

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Ont: nja ålder spelar egentligen ingen roll, är från person till person för mig om vem jag gillar.


   
SvaraCitera
Hando

KISSMEKISSME:

Vill killar innerst inne ha en yngre tjej?

Skulle faktiskt ha svårt att tänka mig att vara ihop med en äldre tjej. Så för min del ja. Jämnårig skulle nog kunna gå, men föredrar ändå 94-95:or.


   
SvaraCitera

Nej, måste ha någon som är minst 10 år äldre, för att vi ska vara på samma mognadsstadium [ops]


   
SvaraCitera