Aviseringar
Rensa alla

You don't want to mess with Henrik Emilsson



   
Citera
Ämnesstartare

Vad fan gör han i lumpen då? :s
Jävla fjolla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Vad fan gör han i lumpen då? :s

Finns faktiskt folk som inte är motiverade men som ändå får göra värnplikt, fel i systemet kallas det ;p Nu säger jag inte att "Emil" kom in pga. ett sådant här fel, men kan vara möjligt [y]

Har en bekant som sade att han var helt omotiverad och att han ville jobba/studera efter gymnasiet. Han hade inte över medel på fystestet heller. Likförbannat så kom han in. Han hade dock tur och slapp när det drogs ner på platser nu senast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Jävla fjolla.

Ryska lumpan skulle varit nått för han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Finns faktiskt folk som inte är motiverade men som ändå får göra värnplikt, fel i systemet kallas det ;p Hade en kompis som sade att han var helt omotiverad och att han ville jobba/studera efter gymnasiet. Han hade inte över medel på fystestet heller.

Okej, isf är det väldigt ojämnt runt om i landet. Jag sa till mönstringspsykologen i Östersund att jag inte ville göra lumpen och han sa bara "okej". Svårare än så var det inte. Tror knappast det var för att jag var några centimeter under medellängden heller[rolleyes]

Buddah:

Likförbannat så kom han in. Han hade dock tur och slapp när det drogs ner på platser nu senast.

Det räcker med att säga att man blir nervös med ett vapen i handen, att man inte kan ta order från andra eller liknande. Med tanke på hur otroligt många det är som faktiskt vill göra lumpen så är det konstigt att de skulle välja ut personer som är (med andra ord låtsas) vara psykiskt instabila.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djuret:

Ryska lumpan skulle varit nått för han.

Jupp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera