Aviseringar
Rensa alla

You're such a CREEP


Jeay_L
Ämnesstartare

Jag sitter och lyssnar på Lambretta Creep och Bimbo och gör om dom i huvudet och tänker på en klasskompis som är dum i huvudet!

Är det positivt?


   
Citera

Inget är positivt.


   
SvaraCitera

Trodde det var en tråd om random UM:are man skriver en hat-tråd om för att de retat upp dig. [sad][surprised]

ont: nja.


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Äh, vad jag vet är tjejen i fråga inte UM:are.. men hon är dum i huvudet ändå! Hon har seriösa sociala problem!


   
SvaraCitera

Jag tänker på DotA.


   
SvaraCitera

Jag gillar Lambretta. [blush]


   
SvaraCitera

Jag föreställer mig alltid en scen i huvudet där min pojkvän vart otrogen och jag får en chans att slåss, när den där låten dyker upp.


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag föreställer mig alltid en scen i huvudet där min pojkvän vart otrogen och jag får en chans att slåss, när den där låten dyker upp.

Nu tänker jag den lite riktad mot mig med min senaste pojkvän då jag under den 1½ månaden det tog innan jag tog modet till mig och dumpade han strulade med 2 personer, dock vet han bara om den ena, speciellt de där "A friendly kiss includes no tongue " då det började med att jag av ren vana råkade pussa tillbaks och vi skojade om att det var en kompispuss, sen blev det där kompispussandet till hångel..

Annars så tänkte jag den förr mot ett annat ex som dumpade mig och sa att han inte pallade med ett förhållande och att han bara behövde vara själv ett tag, men helt plötsligt så fick jag veta att han blivit tsm med någon..

z i n:

Jag gillar Lambretta.

Jag gillar iallafall Creep och Bimbo [cute]


   
SvaraCitera

Låter som mellanstadiet.


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Nu

Jag skulle också vilja ha sånna erfarenheter. Jag har pillat på en och samma pojkvän ganska länge nu.


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag skulle också vilja ha sånna erfarenheter. Jag har pillat på en och samma pojkvän ganska länge nu.

Det vill du inte! Vara otrogen är inge bra, ångrar det dock inte ångrar bara att jag gjorde det mot en sån fin kille som jag hade, även om jag inte hade några känslor för han..


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Det vill du inte! Vara otrogen är inge bra, ångrar det dock inte ångrar bara att jag gjorde det mot en sån fin kille som jag hade, även om jag inte hade några känslor för han..

Jojo, nej jag skulle aldrig vara otrogen (eller ja, då återkommer vi till den där tråden där alla kan vara otrogna) men jag känner bara att alla nämner alltid sina ex. Typ "Ja men det var mitt ex som gjorde mig såhär!" eller "Mitt ex var lite-...humpa humpa. Han jag har nu är så mesig" eller kanske "itt ex förföljer mig".


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Jag gillar iallafall Creep och Bimbo [cute]

Kill me är bra också. Speciellt introt. [crazy]


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Harpyja:

nej jag skulle aldrig vara otrogen (eller ja, då återkommer vi till den där tråden där alla kan vara otrogna)

Vet inte riktigt hur mkt otrohet hångel är egentligen, sex är lite grövre men att jag sen gjorde det helt nykter, flera ggr med två olika personer (en kompis/strul, den andra Ex:et som jag berättade om först så var det ju inte precis en Ooops sak)

Har alltid sagt att jag inte skulle kunna vara otrogen, fast i slutändan så kunde jag ju det, men som sagt, ångrar det inte eftersom jag lärde mig något, att t.ex. inte kasta sig in i ett förhållande då jag inte var säker på om jag egentligen ville ha killen..


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

z i n:

Kill me är bra också. Speciellt introt.

Lyssnade på den nyss den var rätt bra!


   
SvaraCitera