Aviseringar
Rensa alla

Youtube


Ämnesstartare

Jag har en youtube kanal och jag tycker det är jättekul att spela in. Jag bryr mig inte vad mina kompisar tycker och säger. Men det är mina föräldrar som är problemet. Eller egentligen är de inget problem, för de är okej med att jag har en kanal och de vet också om det. Men jag kan bara inte spela in en video när de är hemma, vilket är typ alltid. Därmed blir det jättedålig uppdatering på min kanal vilket jag hatar. Jag förstår inte var denna oron kommer ifrån, och jag vill bli av med den. För jag vet ju att de inte har något emot det. Har någon något förslag på hur jag kan gå till väga?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag fattar precis! Tvinga på dem hörlurar med musik, tvinga ut dem på en promenad... Passa på att spela in när de inte är hemma. Har du snackat med dem om det? Om du berättar hur du känner så kanske de kan tänka sig att ge dig lite space, speciellt om de inte har något emot det du spelar in. 


   
SvaraCitera

Gahahahahahahahahahahahahahahahahah!!! Oomg! 


   
SvaraCitera

Om jag hade en youtubekanal skulle jag nog känna ungefär som du, vet inte varför men men...


   
SvaraCitera

Har du inget eget rum där du kan filma då? Du borde ju ha något ställe där du kan vara och filma där du inte stör dom, i värsta fall får man väl gå ner till källaren om ni nu har någon..


   
SvaraCitera