Aviseringar
Rensa alla

Youtube player?


Axelinaaas:

Såklar jag gör. Klarar min inte utan xD

Hahaha xD
Jag måste skifta mellan Chrome och Explorer hela tiden då Chrome inte har stöd för Java längre vilket jag ofta behöver inbyggt.... x(


   
SvaraCitera

rogernw:

Hahaha xD
Jag måste skifta mellan Chrome och Explorer hela tiden då Chrome inte har stöd för Java längre vilket jag ofta behöver inbyggt.... x(

Vad är det du pysslar med som behöver det?Ledsen


   
SvaraCitera

aristoteles:

Vad är det du pysslar med som behöver det?Ledsen

Typ alla olika företag som erbjuder kundservice genom chatt använder sig av nå Java baserade lösningar... så det.. Gråter


   
SvaraCitera

rogernw:

Typ alla olika företag som erbjuder kundservice genom chatt använder sig av nå Java baserade lösningar... så det.. Gråter

Really? Vilka företag är detta? Låter som en dålig strategi att inte kunna kontakta support med chromeTumme ned


   
SvaraCitera

aristoteles:

Really? Vilka företag är detta? Låter som en dålig strategi att inte kunna kontakta support med chromeTumme ned

"Sony" med flera.. Tumme ned cdon.com kanske också om dom inte bytt under tiden jag gått ifrån dom som kund. 
Telia kör faktiskt utan Java så det hurrar jag över Tumme upp


   
SvaraCitera

rogernw:

"Sony" med flera.. Tumme ned cdon.com kanske också om dom inte bytt under tiden jag gått ifrån dom som kund. 
Telia kör faktiskt utan Java så det hurrar jag över Tumme upp

Kollade sony nu och det funkar perfekt i chrome, och cdon verkade inte ha en chatt-funktion i sin kundservice, men själva kundservice funkade fintTumme upp


   
SvaraCitera

rogernw:

Hahaha xD
Jag måste skifta mellan Chrome och Explorer hela tiden då Chrome inte har stöd för Java längre vilket jag ofta behöver inbyggt.... x(

Nej vad jobbigt :/ avskyr explorer. Min kompis använde det förut. Tjatade på henne att byta så nu får jag inte ont i hjärnan när jag är hemma hos henne xD


   
SvaraCitera

aristoteles:

Kollade sony nu och det funkar perfekt i chrome, och cdon verkade inte ha en chatt-funktion i sin kundservice, men själva kundservice funkade fintTumme upp

Alltså chatt pluginet? Deras chatt har väl inte ens öppet nu hos Sony? Skeptisk
Då vet jag Tumme upp


   
SvaraCitera

rogernw:

Alltså chatt pluginet? Deras chatt har väl inte ens öppet nu hos Sony? Skeptisk
Då vet jag Tumme upp

Jag testade deras amerikanska och jag fick upp en chatt, de kanske har flera, men jag tror inte sony skulle utesluta chrome-användare. Kanske behöver du ändra något i din installation.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Jag testade deras amerikanska och jag fick upp en chatt, de kanske har flera, men jag tror inte sony skulle utesluta chrome-användare. Kanske behöver du ändra något i din installation.

Det är när man ska kopplas fram som det felar med Chrome, för det är då man behöver Java pluginet i webbläsaren, vilket inte Chrome har längre inbyggt Galen


   
SvaraCitera

rogernw:

Det är när man ska kopplas fram som det felar med Chrome, för det är då man behöver Java pluginet i webbläsaren, vilket inte Chrome har längre inbyggt Galen

Jag började chatta med någon iaf, eller ja, jag svarade ju inte


   
SvaraCitera

aristoteles:

Jag började chatta med någon iaf, eller ja, jag svarade ju inte

Mystiskt, för mig fungerar det inte. 
Detta kommer upp för mig då jag försöker installera Java för webbläsaren: 

"We have detected you are using Google Chrome and might be unable to use the Java plugin from this browser. Starting with Version 42 (released April 2015), Chrome has disabled the standard way in which browsers support plugins. More info"

Sen när jag försöker få det att fungera enligt beskrivningen så fuckar det ur bara. 


   
SvaraCitera

rogernw: We have detected you are using Google Chrome and might be unable to use the Java plugin

Weird, antar att jag redan har npapi aktiverat :S
Oh well, lika bra att någon sätter ner foten och dödar den där javaskiten.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Weird, antar att jag redan har npapi aktiverat :S
Oh well, lika bra att någon sätter ner foten och dödar den där javaskiten.

Kan dessvärre inte jag svara på 😉
Tumme nedGråter


   
SvaraCitera