Aviseringar
Rensa alla

Ytlig eller potentiell pojkvän?-Känner ni igen er?


MXM
 MXM
Ämnesstartare

Jag har snackat lite med en kille på sms sen några veckor tillbaka och vad jag läst så verkar han väldigt mysig. Men jag undrar om han tycker samma om mig, eller om allt detta bara är ett långt spel för honom att få mig i säng. Han smsar mig oftast först och frågar alltid hur jag mår, hur min dag varit, vad jag gör. Har killar generellt problem med att lära känna tjejer över sms eller en chatt, finner de det skrämmande av någon anledning och klamrar sig fast baserat på om tjejen är het eller inte. Detta gör mig frustrerad, han hör av sig och visar intresse, men bjuder aldrig ut mig för att träffas. Vad vill han? -förmodligen är det vara jag som är en bitch som förväntar det värsta av killar. Någon som känner igen sig? 


   
Citera

Ta egna initiativ 🙂 fråga helt enkelt om han vill ses någon dag 🙂


   
SvaraCitera
Kudhos

Hur ska vi veta? Går du in med inställningen att alla killar är endast ute för att få ligga med dig så kommer det inte gååååå~~~~~

Han verkar ju intresserad av dig.


   
SvaraCitera
MXM
 MXM
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
Ta egna initiativ 🙂 fråga helt enkelt om han vill ses någon dag 🙂

Jag gjorde det, han sa att han skulle träffa kompisar. "Sorry, jag ska träffa kompisar" Som att det var min förlust typ... Sen hör han av sig dagen efter och frågar vad jag gör


   
SvaraCitera
MXM
 MXM
Ämnesstartare

Kudhos:

Hur ska vi veta? Går du in med inställningen att alla killar är endast ute för att få ligga med dig så kommer det inte gååååå~~~~~

Han verkar ju intresserad av dig.

Saaant, helt sant! Det kommer gå, men det kommer gååå åt helvete


   
SvaraCitera

potentiell pojkvän......låter som du tror att han är ett pris


   
SvaraCitera

Det är såklart väldigt svårt att svara på men eftersom han tar initiativ till att skriva med dig, så tror jag att han är intresserad på något sätt iallafall. Killar som enbart är intresserade av att ligga brukar väldigt snabbt föra in diskussionen på det. Hur brukar han skriva?


   
SvaraCitera
MXM
 MXM
Ämnesstartare

FNÖ:
potentiell pojkvän......låter som du tror att han är ett pris

Varför :O? Om du inte fattar vad jag menar så.. aa jag lämnar det vid det. 


   
SvaraCitera

MXM:

Varför :O? Om du inte fattar vad jag menar så.. aa jag lämnar det vid det. 

är du feminist? 


   
SvaraCitera
MXM
 MXM
Ämnesstartare

TheNumberOneWriter:
Det är såklart väldigt svårt att svara på men eftersom han tar initiativ till att skriva med dig, så tror jag att han är intresserad på något sätt iallafall. Killar som enbart är intresserade av att ligga brukar väldigt snabbt föra in diskussionen på det. Hur brukar han skriva?

Det är nästan lite skrattretande, men nyss kom vi in på lite snusk så att säga 😉 Han brukar vanligtvis inte prata om sånt, eller aldrig för den delen, han brukar intresserad sig i mig, min familj, mina intressen osv 


   
SvaraCitera
MXM
 MXM
Ämnesstartare

FNÖ:

är du feminist? 

Haha vänta va? Hur drog du den slutsatsen av vad jag skrev..? Nej, jag menar bara på att killar, den bra sorten, känns ganska ovanlig gör mig just nu och med användandet av "potentiell pojkvän" syftade jag på "boyfriend material".. tolkade du det på något annat sätt? 🙂


   
SvaraCitera

MXM:

Haha vänta va? Hur drog du den slutsatsen av vad jag skrev..? Nej, jag menar bara på att killar, den bra sorten, känns ganska ovanlig gör mig just nu och med användandet av "potentiell pojkvän" syftade jag på "boyfriend material".. tolkade du det på något annat sätt? 🙂

jag tolkar det som du bara är ute efter sex som sedan kan refereras som att du beskyller killen för att vara "förförande"


   
SvaraCitera

MXM:

svara mig nuuuuu!!!!


   
SvaraCitera

MXM:

Jag gjorde det, han sa att han skulle träffa kompisar. "Sorry, jag ska träffa kompisar" Som att det var min förlust typ... Sen hör han av sig dagen efter och frågar vad jag gör

Mm... Men säg något i stil med "vill duhitta på något någon dag?" Då ser du om han är intresserad, det kan ju varit så att han skulle träffa kompisar den dagen, helt enkelt 🙂


   
SvaraCitera
MXM
 MXM
Ämnesstartare

FNÖ:

jag tolkar det som du bara är ute efter sex som sedan kan refereras som att du beskyller killen för att vara "förförande"

Hmmm okej, intressant tolkning du. Det är ju då väldigt lätt att tro en massa saker, tro att jag har en annan mening till min text än den enkla och anpassade text jag började med att skriva. Visst, jag köper det, jag sa aldrig att jag inte var ute efter sex, men frågan var inte riktat mot mina syften av våran kontakt- vilket jag finner en aning ovisentligt. Jag är bara ute efter att ta reda på vad han söker. Men jag kan då berätta att om han verkligen har uppe ett intresse för mig som person och allt vad jag är, förutsatt att jag har samma intresse för honom, ja, då är han en "potentiell pojkvän" eller "boyfriend material" , kan man tolka det på annat sätt? 


   
SvaraCitera