Aviseringar
Rensa alla

Ytlig ointressant tråd


Les voleurs:

Inte riktigt, jag har ändå afrohår, men inte lika mycket som fullsvarta har, svårt att förklara...

show uz ur face mr mulatt, du kan typ lägga upp bilden genom bläddra och sen kasta den i sopan = borta!

har du funderat på att låta det växa ut mycket som fan, så du får ett ordentligt afro? det är rätt coolt, fanns en snubbe på min skola som hade så. speciellt om du har odefinierade krullar och skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här har du dina nya förebilder. [smile]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

text

[love]

internet:

text,paragraf 1

[love]Lulz

internet:

paragraf 2

Får se vad jag gör, kommer ändå nog inte bli av på ett tag pga lat....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

kommer

Wait what?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

text

får se, kan ändå inte idag pga mobil

respons:

textobild

typ som första killen har jag, alltså typen av hår, fast har alltid haft kortare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

typ som första killen har jag, alltså typen av hår, fast har alltid haft kortare

Bra. Omar är bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Wait what?

klippa mig. Vad hela tråden handlar om. Lixom duuh?[confused]


   
SvaraCitera

Les voleurs:

Får se vad jag gör, kommer ändå nog inte bli av på ett tag pga lat....

om du ser ut som rodriguez lopez i håret så är det skitball att klippa sådan, kort frisyr. vet en kille som har det. ser mkt bra ut.

respons:

Omar är bäst.

trodde först det var denna omar, blev sedan besviken.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

klippa mig. Vad hela tråden handlar om. Lixom duuh?

Undrade om hjärtat [party]

F.ö.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

trodde först det var denna omar, blev sedan besviken.

Trodde först att du inte kände till Mars Volta, blev besviken. Såg sedan stycket ovanför, blev lite lättad igen. Lite.

PS The Wire-Omar går inte av för hackor heller för den delen.


   
SvaraCitera

respons:

Trodde först att du inte kände till Mars Volta, blev besviken. Såg sedan stycket ovanför, blev lite lättad igen. Lite.

jag är inte ett så stort fan av mars volta, däremot gillar jag omar väldigt mycket. speciellt skivan han gjort med jeremy michael ward.

och lite andra grejor.

the mars volta är okej, men det är lite för rent för min smak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

text

Joo, men jag är lite smårädd att det ska bli fult, när jag håller för håret på sidorna med händerna ser jag bara lite småbögig ut som alla på lookbook gör.

Buddah:

text

fann det du skrev underhållande....


   
SvaraCitera

Les voleurs:

Joo, men jag är lite smårädd att det ska bli fult, när jag håller för håret på sidorna med händerna ser jag bara lite småbögig ut som alla på lookbook gör.

skulle det vara något dåligt menar du? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

jag är inte ett så stort fan av mars volta, däremot gillar jag omar väldigt mycket. speciellt skivan han gjort med jeremy michael ward.

Är nog bara hans Manual dexterity jag lyssnat igenom hela skivan i ett streck utanför atd-i och mv, men den gillade jag. Skulle dock dra mig för att jämföra hans musik inom mars volta och utanför, känns som att han ger uttryck för alldeles för skilda saker genom båda. Nåväl, fel tråd att diskutera det i kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:internet:

text

nu menar jag dom som har högklackskor o sånt (letade efter en asiat jag sett förr som praktexempel men hittade honom inte, men det finns såklart mycket folk med bra stajl där


   
SvaraCitera