Aviseringar
Rensa alla

YTLIG TRÅD


Ämnesstartare

Alla har väl någon grej som de hänger upp sig på ang den egna kroppen, men nu handlar det om ANDRAS kroppar. Med tanke på trådar som "tycker killar/tjejer att detta är äckligt/fult??" så tycker jag att en sådan här tråd behövs. Men självklart skulle nog ingen dissa/dumpa någon av någon ytlig anledning när det väl kommer till sexdelen med någon man tycker om, så ta detta med en nypa salt är ni snälla.
Har säkert lämnat ute en massa saker, men jag försökte iaf få med en bra bredd med så olika saker som möjligt. Så rösta nu.

Alla ser olika ut, det vore väl tråkigt annars, och ingen är perfekt. Älskar man någon så är det klart att man inte skulle dumpa den för något kroppstrams, men i denna tråd MÅSTE ni välja. Kan ni verkligen inte så finns det en vet inte-knapp också. Är själv ambivalent. Så alla "Ahme jag skulle aldrig aldrig aldrig någonsin ens märka av sådant, hur kan du vara så ytlig och förvänta dig att alla ska se ut som fotomodeller??? du är inte så söt själv, isåla!!"-inlägg är onödiga då jag inte alls tänker så oki.
Var det tydligt nog eller behövs det mer? Hoppas inte.

Image


   
Citera
Ämnesstartare

försökte verkligen, men detta går fan inte svara på. allt handlar om vem det sitter på

fast, mustasch kanske, svårt att intala sig själv att det vore rätt att pussa en jänta med mustasch, hur snygg hon än är i övrigt och hur sött hon än behandlar en. :(. synd.

isola:

Ovårdad hårväxt (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

örsökte verkligen, men detta går fan inte svara på. allt handlar om vem det sitter på

Men generellt.

Och ni är inte ytliga bajsankor för att ni röstar. Det man generellt brukar finna avtändande kan vara jättefint på rätt person osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad röstade du själv på, isola?

isola:

Men generellt.

jag kom ju dit. ville bara framhålla att det ej är lätt alls att svara på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

ville bara framhålla att det ej är lätt alls att svara på.

Jag vet. Skrev ju värsta utläggningen om det och såg min chans att poängtera det lite mer där. [cute]

Röstade på

isola:

Otränade muskler/degighet (Du röstade på detta alternativ)

efter ett tags tänkande. fast massa rygg- och skinkhår är nog värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

efter ett tags tänkande. fast massa rygg- och skinkhår är nog värre.

nej hår på män är sjukt snyggt alltid. är du galen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

nej hår på män är sjukt snyggt alltid. är du galen.

tvångsvaxning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tvångsvaxning

Jag tycker detta vore fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

För mörkpigmenterad anal

Jag läste en blogg av en hen som tänkte bleka sin anal som överraskning till sin partner. Bryr sig folk om sådant? Blir man glad om ens partner gör så? Man vill ju såklart att hen ska känna sig sexig, men funderar man verkligen över analfärgen? Eller pigmentfärgen runt analen blir det väl. Och är analblekning vanligt hos folk? Jag läste att det är steget efter brasiliansk vaxning, vilket ju är rätt vanligt nuförtiden. Är det pga porren som nu också våra analer ska utstå onödigheter?
(nu har jag skrivit "anal" typ hundra ggr)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vet inte (Du röstade på detta alternativ)

Inget är farligt i lagom dos, då går det att komma undan med det. Det är när det blir extremt och något jag inte kan undvika att uppmärksamma (på ett negativt sätt) som gränsen går.


   
SvaraCitera
Paseo

isola:

Otränade muskler/degighet (Du röstade på detta alternativ)

Om man måste välja något är nog detta värst. Men världens bästa kille som är lite degig blir ju automatiskt inte avtändande, då jag märkt att jag blir tänd på den person pöjken är. Inte enbart alltså, men jaaa....


   
SvaraCitera
Paseo

Alltså, jo, jag menar att jag kan bli tänd på en killes personlighet som gör då att jag blir tänd på hela hans kropp, och jag hade förmodligen inte blivit tänd på hans kropp om han inte haft sin personlighet.
Och jag menar att jag inte enbart blir tänd på det viset utan kan också bli tänd på enbart en kropp.

Jisses amalia så svårt det är att förklara [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Annat: (Du röstade på detta alternativ)

Svårt att välja, inte för att jag inte bryr mig om utseende, utan tvärtom. Dessutom gäller ju flera hur extremt det är. Men det jag har störst "problem" med är i varje fall utan tvivel fetma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Leverfläckar (Du röstade på detta alternativ)

Men beror ju helt på hur de sur ut/var de sitter. Men om jag nu skulle välja något på listan så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ovårdad hårväxt (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera