Aviseringar
Rensa alla

Zelda


Ämnesstartare

Hej alla !
Jag har lite frågor om Zelda spelen.

I Zelda Majora's mask, är man liten hela tiden ? alltså, ett barn? för i Ocarina of time så kan man ju va båda, alltså ungdom eller barn.

åå.. Vad är skillnaden mellan Ocarina of Time Master Quest och Ocarina of time ? [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

är inte majoras mask före ocarina? alltså ocarina kom först men majora utspelas innan tror ja [confused]


   
SvaraCitera

Turkeso:

är inte majoras mask före ocarina? alltså ocarina kom först men majora utspelas innan tror ja [confused]

Det är inte samma Link. Det låter lite konstigt.


   
SvaraCitera

Mangopapaya:

åå.. Vad är skillnaden mellan Ocarina of Time Master Quest och Ocarina of time ? [smile]

Annorlunda layout, men samma storyline.


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Det är inte samma Link. Det låter lite konstigt.

hmm hans skugga från ocarina? kan de vara han man spelar me? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Master Quest e de ändringar i Tempel å sånt så man får tänka mer,
Samma Story line


   
SvaraCitera

Mangopapaya:

Ocarina of Time Master Quest

är svårare bara [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Turkeso:

är inte majoras mask före ocarina? alltså ocarina kom först men majora utspelas innan tror ja

aaa, menade ju så. alltså att ocarina kom ut först


   
SvaraCitera

Finns det nått zelda man kan säga är orginalet av orginalen, eller måste man pussla ihop alla spelen tilll et lång, kompliserat kaos.


   
SvaraCitera

Limneson:

Finns det nått zelda man kan säga är orginalet av orginalen, eller måste man pussla ihop alla spelen tilll et lång, kompliserat kaos.

Jag tror att The Angry Video Game Nerd gjorde en episod om Zelda spelens handlingar, och han kom fram till att inget hängde ihop om jag inte minns fel x)


   
SvaraCitera

Lightsbane:

Jag tror att The Angry Video Game Nerd gjorde en episod om Zelda spelens handlingar, och han kom fram till att inget hängde ihop om jag inte minns fel x)

och jag såg nån video om olika teorier för hur handlingarna kunde hänga ihop. Undra om nintendo kommer spoila nått om de senare, om dom inte redan gjort de d.v.s.


   
SvaraCitera

Mangopapaya:

Hej alla !
Jag har lite frågor om Zelda spelen.

fsan ja jilla också zelda spelen när dom var nya. komemr i håg när ja löpte ocarina of time va fan kanske bästa dan d året. så jävla skoj spel.

Limneson:

Finns det nått zelda man kan säga är orginalet av orginalen, eller måste man pussla ihop alla spelen tilll et lång, kompliserat kaos.

tror link too the past e orginalet elelr va man säjjer sen e dom andra upp följare.


   
SvaraCitera

Fabbe:

Text

Får huvudvärk av att försöka förstå mig på din stavning.


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Fabbe: Text
Får huvudvärk av att försöka förstå mig på din stavning

fan gnäll mer jevla idot.


   
SvaraCitera

Mangopapaya:

I Zelda Majora's mask, är man liten hela tiden ? alltså, ett barn?

Jepp, Link är liten hela tiden. Fast sen kan man ju förvandla sig till andra former (Deku Link, Goron Link exempelvis).

Mangopapaya:

åå.. Vad är skillnaden mellan Ocarina of Time Master Quest och Ocarina of time ?

Den enda skillnaden mellan Ocarina Of Time Master Quest och Ocarina Of Time är att i Master Quest så är grottorna/templena svårare.

Turkeso:

är inte majoras mask före ocarina? alltså ocarina kom först men majora utspelas innan tror ja

Nepp, Ocarina Of Time är först, sen kom Majoras Mask.

Jellybeans:

Det är inte samma Link. Det låter lite konstigt.

Det är samma Link.


   
SvaraCitera