Aviseringar
Rensa alla

Zelda


Fabbe:

fan gnäll mer jevla idot.

Med glädje!
Du stavade fel igen.


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Du stavade fel igen.

var liksom inte i mitt rätta sinnes tillstånd.


   
SvaraCitera

Fabbe:

sinnes tillstånd

Igen.


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Igen.

sinnestillstånd


   
SvaraCitera

Fabbe:

sinnestillstånd

Gå inte OT, håll dig till ämnet.


   
SvaraCitera

Link:

Det är samma Link.

Nej. Det är samma link i Majoras Mask och Ocarina of Time. Jag tror att det möjligtvis kan vara samma i Links Awakening och A Link to the past.

Annars är det olika, det låter lite konstigt. Men så är det.


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Gå inte OT, håll dig till ämnet.

as you whish sir.


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Annars är det olika, det låter lite konstigt. Men så är det.

Möjligtvis Wind Waker också, men annars har de inte så mycket med varandra att göra.


   
SvaraCitera

Fabbe:

whish

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Nej. Det är samma link i Majoras Mask och Ocarina of Time.

Alltså, det var det jag menade, jag missförstod dig väl.

Jellybeans:

Annars är det olika, det låter lite konstigt. Men så är det.

Jo, är typ bara Ganon som är densamma hela tiden.


   
SvaraCitera

Mangopapaya:

I Zelda Majora's mask, är man liten hela tiden ? alltså, ett barn? för i Ocarina of time så kan man ju va båda, alltså ungdom eller barn.

Ja i ocarina of inte så åker man fram i tiden. Och i majoras mask så spelar man ju tre dagar innan värden gårunder typ inte klarat spelet men vilketfall så åker man ju tillbaka heltatiden och gör om allt [crazy]

Mangopapaya:

åå.. Vad är skillnaden mellan Ocarina of Time Master Quest och Ocarina of time ? [smile]

Master Quest är lite svårare bara lite extra saker för hardcore gamers som redan klarat ocarina of time på N64 tex.


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Mangopapaya: åå.. Vad är skillnaden mellan Ocarina of Time Master Quest och Ocarina of time ? [smile]
Annorlunda layout, men samma storyline.

Svårare, spelet blir svårare overall, mer mobs i dungeons osv.


   
SvaraCitera

Turkeso:

är inte majoras mask före ocarina? alltså ocarina kom först men majora utspelas innan tror ja [confused]

Så här ligger det till: I Ocarina of Time så börjar man ju som liten, sen blir man stor. I slutet av spelet blir man liten igen. (har man läst originalserien från ocarina of time så är det lättare att förstå). Och då är allt normalt igen. Det är DÅ Majoras Mask börjar =)


   
SvaraCitera

Jag måste flika in och skryta om att jag spelar Ocarina of Time på min Wii. Det är tjärleck.

Sen så är, som jag förstått, Ocarina of Time/Majora's Mask, Oracle of Ages/Seasons och Windwaker/Phantom Hourglass sammanlänkade och resten är fristående.


   
SvaraCitera

NYSON_IS_BACK:

Sen så är, som jag förstått, Ocarina of Time/Majora's Mask, Oracle of Ages/Seasons och Windwaker/Phantom Hourglass sammanlänkade och resten är fristående.

tycker det är as tråkigt att dom inte bara gjorde en hel lång serie på dom olika nintendo konsolerna istället. Nu är allt så jnafhaisua så jag förstår inte ocarina of time och majoras mask sammankoppling.


   
SvaraCitera