Aviseringar
Rensa alla

Zombie


eller så kan du skita i det hela och lyssna på zombies istället[cool]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Dead Meat (mycket mycket usel film)

Sett den. Om det är den som är typ fransk eller något och de hugger ner zombies med spade.

internet:

Se de flesta från sjutti- och åttiotalet istället. De är bättre. [smile]

På gång, på gång!

iddqd:

Död Snö skulle visst komma snart. Handlar om nazizombies i Norge.

Får mig att tänka på Frontiers 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är zombie strippers?? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannajkl:

Vad är zombie strippers?? [chocked]

En film?

Strippor som blir zombies och då strippar bättre än någonsin men äter sen de killar de ska ge en lap dance. Tjohej.

Jag avslöjade typ hela filmen nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diary of the Dead såg jag för några dagar sen, helt klart sevärd, den var inspelad som Blair Witch med handhållna kameror.

bästa i hela filmen var amish bonden [badgrin] "Hello I'm Sam" [rolleyes]


   
SvaraCitera

kruxz:

Braindead, Peter Jackson's bästa film imo. Den innehåller även världens bästa gore-scener.

Skämt film men dock så rolig. [cool]


   
SvaraCitera

Major Tom:

Får mig att tänka på Frontiers 🙂

Just det ja, den verkar bra, fast det är väl ingen zombiefilm?

Annars finns ju kommande Worst Case Scenario med ungefär samma tema. Även Outpost.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reaper:

Diary of the Dead såg jag för några dagar sen, helt klart sevärd, den var inspelad som Blair Witch med handhållna kameror.

Älskar filmen [love]
Helst när typ mamman dyker upp från soffkanten och tuggar på handen.

iddqd:

Just det ja, den verkar bra, fast det är väl ingen zombiefilm?

Nej, Nazikannibaler. Snabbspolade genom den lite igår.. verkar finfin 🙂 Fast ingen film man äter macka till.


   
SvaraCitera

Major Tom:

Sett den. Om det är den som är typ fransk eller något och de hugger ​ner zombies med spade.

Den är typ österrikisk väl... Eller irländsk. Eller j​ag vet inte, men det är kossor som är smittoorsaken i alla fall.

På tal om djur så​ är väl Black Sheep värd att nämnas. Mycket gemensamt med Braindead.


   
SvaraCitera

I Am Legend kanske? inte världens toppenfilm kanske men helt ok 🙂

http://www.imdb.c​om/title/tt0480249/


   
SvaraCitera

internet:

Förstår inte varför alla anser den här vara bäst i serien, det är ju ​Night of som är bäst...

Den är inte bäst. Både Day och Night är bättre imo​. Men den är ändå fördjävla bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redneck Zombies.
[love]


   
SvaraCitera

kruxz:

Den är inte bäst. Både Day och Night är bättre imo​. Men den är ändå fördjävla bra.

Säger ju att night är bäst [wink]
Nä, men jag fattar inte varför man förbiser den. En av filmhistoriens bästa rullar - och vilket slut sen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Den är typ österrikisk väl... Eller irländsk. Eller j​ag vet inte, men det är kossor som är smittoorsaken i alla fall.

Har för mig att det var en fransk version jag såg. Men ja, det var kossor i filmen. [smile]


   
SvaraCitera