Aviseringar
Rensa alla

Zymba spår din framtid!


Ämnesstartare

okej


   
SvaraCitera

Mig med Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill!


   
SvaraCitera
mynona

Ja, mig. Hur kommer det att gå med mina relationsbekymmer. Kommer jag att möta en lång blond och välkänd person 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör på! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
mig

 Jag ser att du har haft ett jobbigt år och att det är många tunga känslor som ännu inte lämnat din själ. Spåkulan visar dock att tyngden av dessa kommer att lätta under våren. I takt med att solen tar upp fler och fler timmar av dygnet, kommer även du att gradvis känna dig mer och mer levande. Mot sommaren kommer du att komma till en spännande insikt och vända bana helt i livet. Kanske vill du utbilda dig till frisör, börja äta ost eller bli munk? Hur som helst kommer denna förändring med mycket stor sannolikhet att göra dig gott. Denna förändring kommer dessutom att introducera dig till en ny person, vars namn börjar på C eller K, som ger dig otroliga livslustboostar som gör att du klarar dig genom nästa vinter alldeles utmärkt! Spåkulan säger dock att du bör vara försiktig med att titta ner i mobilen för mycket, då detta kommer att göra att du missar en chans till något alldeles fantastiskt som sker mitt framför ögonen på dig. 

Attitydinkontinent: ja thx

Spåkulan visar en annan person som ser ut att vara kvinna i ung vuxen ålder. Hon sträcker ut sin hand till dig, men du är tveksam till om du vill greppa den. TA EMOT DEN! Den är viktig och kommer att ge dig hopp och stöd inför svåra stunder som tyvärr kommer att drabba dig under året som kommer. Du kommer nämligen att känna dig osäker många gånger och under året som gått har du försökt ta dig an mycket ensam, men spåkulan menar att du inte behöver göra detta själv. Till sommaren kommer du känna dig tryggare, och denna trygghet kommer att lägga en grund för att du ska förälska dig i en person. Räkna med gnistor i mitten av augusti. Var försiktig med att låna ut eller slösa stora summor pengar, då du kommer att behöva en del under hösten och vintern. Om ett år kommer du att vara kär, kåt och nöjd!

Fkpaw: min framtid är oerhört viktig, hjälp

I februari kommer du att känna dig oerhört sviken av en person som du idag litar mycket på. Namnet på denna person verkar börja på A, eller så innehåller det flera A:n då spåkulan visar ett stort A. Det kommer att göra väldigt ont och du kommer känna dig väldigt ensam, men spåkulan vill tipsa dig om att gå på den där konserten du tycker verkar intressant i april. Den kommer att få dig att må bättre och en person som verkligen skulle passa dig kommer att befinna sig där. Jag ser vinrött och svart, leta efter det så hittar du denna person! Sommaren blir underbar, men du riskerar att skada dig fysiskt under sensommaren vilket kan bli mycket jobbigt för dig. Var därför försiktig och ta inga stora risker där du kan skada dig under sommaren, hur mycket det än lockar. Köp en trisslott i oktober, spåkulan säger att det är din turmånad! 

NEMI:
shoot 🙂

Januari blir en tuff månad för dig som kommer att sätta dig på prov. Se dock till att hålla ut, för senare under våren (spåkulan säger maj) kommer du att belönas med en stor möjlighet. Den kan verka läskig till en början och du kommer med stor sannolikhet att tveka inför att ta den, men den kommer att föra med sig mycket gott om du vågar. Tar du denna möjlighet kommer du från och med juli månad att uppleva en frihet som du längtat efter. Något som gjort att du känt dig begränsad och nedtryckt kommer att släppa, och du kommer att våga utforska dig själv på ett helt nytt sätt. Till hösten är du en ny människa. Inte ny som i en annan, utan som i mer du. Detta år kommer att innebära stora förändringar för dig och utmaningar som du kommer att ha svårt att ta, men det är dessa utmaningar som kommer att ge dig nyckeln ut från det fångenskap du upplevt under ditt liv. DETTA ÄR DITT ÅR! Party

Armagedon:
Spå mig gärna 😀

Våren kommer att rulla på smidigt, den kommer att gå förbi fort och du kommer knappt att märka av den. Allt kommer att gå som vanligt fram till maj. Då kommer du att slås av en ensamhetsvåg som får dig att känna dig värdelös, dålig, ensam och svag. Hela den månaden kommer att vara fruktansvärd för dig, men denna jobbiga period kommer också att föra med sig något gott. Ditt dåliga mående kommer nämligen att göra dig desperat och få dig att vilja göra nåt drastiskt för att må bättre, vilket leder dig till din ALLRA FÖRSTA UMTRÄFF i juni! Ditt dåliga mående kommer alltså stå till grund för att du äntligen tar steget och träffar umare, något som kommer att ge dig en känsla av samhörighet. Du kommer efter träffen att fortsätta hålla kontakten med några umare du kände extra starkt för, och du kommer att bygga starka vänskapsband som gör dig lyckligare och får dig att må bättre. I november kommer du att få ett meddelande av någon som du inte hört från på länge, och du kommer att återuppta relationen som kan leda till kärlek. 

My dreams are her:
När blir jag rik som ett troll eller vinner en fin flickans hjärta?

Spåkulan kan inte se att du blir rik nästa år, tyvärr. Du kommer dock inte att hamna i någon ekonomisk kris, utan du kommer att ha en stabil ekonomi som kan växa sakta. Gör inga hastiga ekonomiska investeringar. Flickan har du redan i din närhet, hon ser dig och tycker du verkar intressant men hon har dessvärre en partner för tillfället. Trots att du vet vem hon är, har du inte riktigt upptäckt henne helt ännu. Du kommer att närma dig henne i april av en slump, och om du spelar dina kort rätt kommer ni att ha en tät kontakt under sommaren. Ni kommer inte att bli tillsammans under året, men ni kommer att utveckla en relation som kommer att bli mer intim i framtiden. I november kommer hennes nuvarande relation att ta slut, och du kommer att finnas där som tröst. På jobbet kommer du att få många möjligheter att bli framgångsrik under vintern, så se till att inte tappa allt fokus när du kärar ner dig i damen!

S3ON:
inge trams om att jag sitter på en brygga i västindien och fiskar lr nå harmoniskt i deb stilen

bring the shit in my face ba! i want the fucking truuuuuuuuuuuuuuuuth

lo entiendes?

thx

🙂 

Under hela våren fram till mitten av maj kommer du att genomgå en mycket svår period, spåkulan visar bara mörker. Det kommer att bli så mörkt att du inte ser något ljus. Spåkulan kan dock se att du i mitten av maj och framförallt i början av juni blir frustrerad av hur paralyserad du varit under våren. Denna frustration kommer att leda till att du börjar planera inför framtiden. Du sätter dig ner och verkligen funderar på vad du vill göra, och organiserar dig så gott du kan för att uppnå det. Sommaren kommer att dedikeras åt detta och du kommer att må bättre och bättre under tiden du inser att du kommer närmare dina mål. En kvinna i 25-årsåldern, brunhårig och norrländsk, kommer att be dig om hjälp i oktober. Det kan vara att bära hennes kassar, tala om vad klockan är eller visa vägen. Vad det än är så är det viktigt att du fortsätter prata, då det finns en anledning att hon frågar just dig. 

honolulu:
jaaa

Spåkulan visar regnbågsfärger och jag tolkar det som att du kommer att uppleva någonting HBTQ-relaterat under början av året. Kanske hånglar du med en tjej? I april kommer du att bli rädd inför framtiden och känna ångest inför de vägval du gjort. Har du valt rätt jobb? Vill du verkligen bo där du bor? etc. Du kommer att tveka mycket på dig själv, men en god vän (spåkulan visar bokstaven J) kommer att påminna dig om varför du gör som du gör och i juni kommer du att vara uppe igen. Sommaren bjuder på en stor resa som du kommer att njuta väldigt mycket av. Den kommer att ge dig kraft att ta dig igenom de utmaningar du står inför till hösten. Hösten kommer nämligen att bli väldigt tuff för dig. Spåkulan säger dock att du ska TA DET FÖRSIKTIGT! Stressa inte upp dig. Var inte arg på dig själv om du gör fel. Den ger dig också rådet att köpa en värmekudde, och om du redan har den - se till att använda den ofta! Den kommer att lugna dig när det känns som jobbigast. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte på sådant här trams men vad tusan. Kör på 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Under hela våren fram till mitten av maj kommer du att genomgå en mycket svår period, spåkulan visar bara mörker. Det kommer att bli så mörkt att du inte ser något ljus.

hahahahahHjärta

Zymba: En kvinna i 25-årsåldern, brunhårig och norrländsk, kommer att be dig om hjälp i oktober. Det kan vara att bära hennes kassar, tala om vad klockan är eller visa vägen. Vad det än är så är det viktigt att du fortsätter prata, då det finns en anledning att hon frågar just dig.

RodnarRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fy fan vad jag inte vill ha mörker som s3on fick (läste dock inte mer än till den raden) Gråter hoppas att det löste sig för framtida s3on!! 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Glad


   
SvaraCitera

Jag vill veta tack Glad


   
SvaraCitera

Zymba: Våren kommer att rulla på smidigt, den kommer att gå förbi fort och du kommer knappt att märka av den. Allt kommer att gå som vanligt fram till maj. Då kommer du att slås av en ensamhetsvåg som får dig att känna dig värdelös, dålig, ensam och svag. Hela den månaden kommer att vara fruktansvärd för dig, men denna jobbiga period kommer också att föra med sig något gott. Ditt dåliga mående kommer nämligen att göra dig desperat och få dig att vilja göra nåt drastiskt för att må bättre, vilket leder dig till din ALLRA FÖRSTA UMTRÄFF i juni! Ditt dåliga mående kommer alltså stå till grund för att du äntligen tar steget och träffar umare, något som kommer att ge dig en känsla av samhörighet. Du kommer efter träffen att fortsätta hålla kontakten med några umare du kände extra starkt för, och du kommer att bygga starka vänskapsband som gör dig lyckligare och får dig att må bättre.

Det låter himla jobbigt, det där. Kämpigt 🙁 
Skönt dock att blir bättre och att jag kan komma att ha chans till att kontakter 😉 

Zymba: I november kommer du att få ett meddelande av någon som du inte hört från på länge, och du kommer att återuppta relationen som kan leda till kärlek. 

Det låter ju väldigt intressant. Vem kan det vara tro? 😮 

Nä, men tackar XD <3 


   
SvaraCitera

Zymba: jobbigast

Gråter vill inte ångesta över boende och yrkesval. 

TACK. ser fram emot resan. och hånglet. Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yes, det verkar hända mycket för folk i april och maj oj oj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Ja, mig. Hur kommer det att gå med mina relationsbekymmer. Kommer jag att möta en lång blond och välkänd person 

du o din peter settman fetish


   
SvaraCitera