Aviseringar
Rensa alla

zzzzzzzzzzzz


Ämnesstartare

har pisssssssssssss tråååååååkigt, finns inget att göra här![cry]

snacka någon?[cute]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vill inte snacka med nån. och skulle jag skulle jag prata med människor skulle jag prata med tyskar som är ärofulla hjältar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma här! Tänkte vara med några polare ikväll, men dom är nu i slottskogen och träffar några idioter som jag inte har något som helst intresse av att umgås med!

Vad skall jag göra? Bara sitta hemma i typ 2h?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

vill inte snacka med nån. och skulle jag skulle jag prata med människor skulle jag prata med tyskar som är ärofulla hjältar

[no-no]

du skulle lagt till typ människor innan då lr nått.. sen"tyskland som är äran och hjältarnas land"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

vill inte snacka med nån. och skulle jag skulle jag prata med människor skulle jag prata med tyskar som är ärofulla hjältar

Tyskar är tråkiga. Kom hem från Tyskland igår.

In Repair:

Samma här! Tänkte vara med några polare ikväll, men dom är nu i slottskogen och träffar några idioter som jag inte har något som helst intresse av att umgås med!

Vad skall jag göra? Bara sitta hemma i typ 2h?

hehe, jadu, kolla på nån film?=) själv har jag redan glott på 2 stycken så orkar inte en till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

In Repair:

du skulle lagt till typ människor innan då lr nått.. sen"tyskland som är äran och hjältarnas land"

ja, vet, men passar inte lika bra då.

du kan verkligen döda skämt [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PEWPEWPEW:

hehe, jadu, kolla på nån film?=) själv har jag redan glott på 2 stycken så orkar inte en till

jag har redan sett en film orkar inte se en till, så har jag spelat datorspel i typ 3h [chocked] jag känner mig konstig måste gå ut, funderar på att dra ner till stan själv och dricka kaffe typ..

värdeuppgift:

du kan verkligen döda skämt [no-no]

[rolleyes]

värdeuppgift:

ja, vet, men passar inte lika bra då.

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

In Repair:

jag har redan sett en film orkar inte se en till, så har jag spelat datorspel i typ 3h jag känner mig konstig måste gå ut, funderar på att dra ner till stan själv och dricka kaffe typ..

Ajaj, gå själv är inte roligt, finns det absolut ingen du kan ringa till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kass du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så äro livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prata med din mamma, dom vill alltid prata en massa[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PEWPEWPEW:

Ajaj, gå själv är inte roligt, finns det absolut ingen du kan ringa till?

nja.. alltså det finns ju massor. men med tanke på att jag skall träffa dom andra sen så får det ju vara nån som dom känner. dessutom har jag umgåtts mest med mina tjejkompisar det senaste tiden, eftersom två av mina närmaste polare är i usa. när jag då är med mina andra killkompisar så blir det kompisar från "andra" gäng så att säga..

jag skulle ju kunna ringa någon av tjejerna i gänget. men det känns som om jag alltid är med dom på något sätt, vilket jag inte har något emot!! men ibland känns det som om dom vill vara bara tjejer ibland och för att man skall kunna umgås med dem, så krävs det vissa pauser.

men jag får väl vänta. skall dra ner till stan nu om 30 min och sedan tar jag en kaffe. efter det är dom klara med cpkillen i slottskogen.

-----

har du kommit på vad du skall göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

In Repair:

-----

har du kommit på vad du skall göra?

Hmm, ok! men var det bara en kille som dom skulle till? o.0 och vad skulle dom göra med honom i den dära slottskogen (vad/vart det nu är) du kunde ju ha hängt på dom om det bara var en kille dom skulle till och stått i bakrunden eller nått, vad vet jag =) men ganska skönt å vara hemma ibland oxå 😀

Nix, inte än [sad] Men funderar på att börja lira wow igen. Har tagit ett uppehåll nu på 4 veckor (a)

Aja, du får ha det så bra i stan my freind, ska ta en dusch sen blire väl till att kika wow igen [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

prata med din mamma, dom vill alltid prata en massa

Hon är inte hemma [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PEWPEWPEW:

Hon är inte hemma

Men ring henne då[confused]


   
SvaraCitera