Aviseringar
Rensa alla

Äter du pizzakanterna?


Ämnesstartare

Uh well som rubriken lyder; äter du pizzakanter övh?


Ämnesstartare

niiemiinen: Absolut inte??

e jag ensam om d? :s


NEMI
 NEMI

ja varför skulle en inte göra det!


Ämnesstartare

NEMI:
ja varför skulle en inte göra det!

+ville alltid äta kanterna på andras pizzor när jag var liten+skalet på frukten de skalade till oss små på förskolan


Kudhos

kanten är ju asgott


Ämnesstartare

gillar inte pizza, men kanten är ok.


Ja, kanterna är ju nästan godast. Om jag är mätt och har pizza kvar brukar jag äta upp kanterna och lämna resten.


mynona

niiemiinen: Ibland

Om de är mjuka och verkar värt besväret. 


Ämnesstartare

niiemiinen: Absolut??

Pizzor är inte sådär djävla stora, allt äts.


Ice
 Ice

Ja annars blir ju inte mätt.


Ämnesstartare

hahah minns första dagen chips-reklam var här och hen bjöd på pizza, vi åt sen stängde vi kartongerna så sa jag att vi kunde lägga över alla kvarblivna bitar i en kartong för att spara plats, hen hade typ fyra kvar, såg då att jag hade noll


Ämnesstartare

niiemiinen: Absolut??

namnam


Ämnesstartare

om jag bor sj och jag inte har mat hemma
kan äta dem om den jag bor med ej vill ha dem, med då bara om jag ej ska äta mer under dagen

äter inte vitt bröd lr pizza så ofta


Ämnesstartare

S3ON:

e jag ensam om d? :s

hahah nej känner i princip ingen irl som gör det, typ därför jag fick för mig att ställa frågan 🙂


niiemiinen: Ja7

Lite skön vitlöksdressing på sidan så blir det jättebra.