Aviseringar
Rensa alla

Bästa godiset?


Ämnesstartare

Som rubriken säger, vilket godis gillar du mest?
Och nej, chips, ostbågar och popcorn är INTE godis. 


Cobrak

de där dödskallarna med smak av hallon å lakrits, åh jisses så goda de är!


Cobrak:
de där dödskallarna med smak av hallon å lakrits, åh jisses så goda de är!

Den stora varianten eller den lilla varianten. Jag älskar den lilla varianten 🙂


Cobrak

Anton_pj:

Den stora varianten eller den lilla varianten. Jag älskar den lilla varianten 🙂

är uppväxt med den stora varianten så föredrar den i egenskap av nostalgi  : - D

de små är dock praktiska om man inte vill sätta i halsen och om man inte vill bli av med tänderna(om de stora godisarna är gamla och extremt sega dvs)


Cobrak:

är uppväxt med den stora varianten så föredrar den i egenskap av nostalgi  : - D

de små är dock praktiska om man inte vill sätta i halsen och om man inte vill bli av med tänderna(om de stora godisarna är gamla och extremt sega dvs)

"Problemet" med de små e att man bara kastar i sig dem. Så de tar inte lång tid innan påsen e slut Glad


Ämnesstartare

Choklad, helst vit 


Varför tog du inte med Cloetta? Center är ju en go klassiker, godare än Marabous choklad imho.


djungelvrål


Cobrak

Anton_pj:

"Problemet" med de små e att man bara kastar i sig dem. Så de tar inte lång tid innan påsen e slut Glad

då får man låta bli å hiva i sig godsakerna å spara litta Icke!


Cobrak

Ruttenfisk:
djungelvrål

!!!


Cobrak

Lazarus:
Varför tog du inte med Cloetta? Center är ju en go klassiker, godare än Marabous choklad imho.

center med cappuccino smak är himmelskt.. mint också för den delen. originalet är också förjeffla god.

meh, center överlag är ju mums!


Ämnesstartare

Eller Thule, plopp är nice liksom 


Ämnesstartare

Cobrak:

center med cappuccino smak är himmelskt.. mint också för den delen. originalet är också förjeffla god.

meh, center överlag är ju mums!

Man blandar inte mint med choklad... båda ihop går fetbort. Var för sig är det nice.


Cobrak

Lav:

Man blandar inte mint med choklad... båda ihop går fetbort. Var för sig är det nice.

jorå, bara du som är kräsen


Ämnesstartare

Cobrak:

jorå, bara du som är kräsen

Förvisso är jag det men det smakar inte gott alls enligt mina smaklökar.