Aviseringar
Rensa alla

Cash till lärare?


Ämnesstartare

Läste om någon examenspremie Björklund föreslog i mars som innebar att man skulle få 25000 kr per färdig examen i teknik, matte, biologi, kemi och fysik. Någon som vet om det någonsin blev spikat eller om det bara var löst snack?


Löst snack.


reben

sinnes dumt


ida
 ida

kommer inte hända