Aviseringar
Rensa alla

Ditt liv


Ämnesstartare

Hej vad gör ni idag för jävla festligt då


Ämnesetiketter
NEMI
 NEMI

isola: glaset är inte ens här

men det är ok. ödet vill ha det så.


Ämnesstartare

isola: Det suger inte alls!

It's fabulous and so am I.


Ämnesstartare

isola: 50% men glaset är halvfullt


isola: 10000% glaset är inte ens här

just nu känns det på detta sätt. längtar tills den 19:e december när jag förhoppningsvis får ledigt.


isola: glaset är inte ens här

precis som jag vill ha det. 


Ämnesstartare

BLODÅDRA:

precis som jag vill ha det. 

hej!!


Ämnesstartare

isola: Det suger inte alls!

Livet leker!Tumme upp


isola: hej!!

hej snygging, hur lever du?


Ämnesstartare

BLODÅDRA:

hej snygging, hur lever du?

äh jadu.. lever iaf. har  ju fin pälsvän och det är bra.


isola: äh jadu.. lever iaf. har  ju fin pälsvän och det är bra.

vad är det för en slags sort?


Ämnesstartare

BLODÅDRA:

vad är det för en slags sort?

det är en katthemsadopterad bondkatt med lite norsk skogskatt långt bak!


isola: det är en katthemsadopterad bondkatt med lite norsk skogskatt långt bak!

mysigt, jag har också en sådan där katt. 


Ämnesstartare

BLODÅDRA:

mysigt, jag har också en sådan där katt. 

fint. de gör en glad med sina små personligheter.


isola: fint. de gör en glad med sina små personligheter.

mja, både glad och irriterad skulle jag vilja säga. men man får sällskap och gos!