Aviseringar
Rensa alla

Ditt liv


Ämnesstartare

och idag gör jag verkligen ingenting. har du/ni förslag? vill ta vara på ledigheten, på något vis. 


Ämnesstartare

subhuman girl:
och idag gör jag verkligen ingenting. har du/ni förslag? vill ta vara på ledigheten, på något vis. 

spagrejer kansk


Ämnesstartare

isola: spagrejer kansk

klippte faktiskt nyss tånaglarna på player one. hans ena fot luktar som min favoritost. en väldigt positiv överraskning. 


Ämnesstartare

subhuman girl:

klippte faktiskt nyss tånaglarna på player one. hans ena fot luktar som min favoritost. en väldigt positiv överraskning. 

Nu kan ni göra detta. Luktar nog lite oostigare.

Havregryn
”Lugnande och återfuktande för huden. Mixa havregryn och blanda med vatten, för att sedan massera in i ansiktet. Huden blir mjuk och du blir av med döda hudceller.”
Avokado
”Mosa en halv avokado, blanda den med havregrynspulver och använd som en näringsrik och mjukgörande ansiktsmask.”
Rosmarin
”Blanda ner en matsked rosmarin i två liter vatten och låt sjuda under lock. Blanda ner rosmarinavkoket i en balja med varmt vatten och en näve salt och använd som fotbad.”
Äpple
”Dela på mitten och gnugga mot huden för att få igång blodcirkulationen.”
Honung
”Mjukgörande, extremt renande och bra mot finnar. Smeta in en tesked i ansiktet och låt verka i en kvart, för att sedan skölja av med vatten. Går också att använda på händer och fötter och som hårinpackning. Applicera försiktigt på torrt hår och skölj ur med ljummet vatten. Rengör, mjukar upp och ökar elasticiteten i håret.”
Olivolja
”Får igång blodcirkulationen och drar ut smuts ur vävnaderna. Blanda en deciliter kallpressad olivolja med två deciliter finmalet salt och en tesked rivet citron- eller apelsinskal och använd som kroppsskrubb.”


Ämnesstartare

isola: Nu kan ni göra detta. Luktar nog lite oostigare.

vissa av alternativen lät väl lite nice men på det stora hela verkar det faktiskt jättejobbigt med spakväll 🙁 vadå gnida ett äpple mot huden? det skulle dessutom innebära att vi måste handla.

blir insmord i avokadoolja varje dag, dessutom. 


reben

inte mer än nån annans ??? 


Ämnesstartare

subhuman girl:

vissa av alternativen lät väl lite nice men på det stora hela verkar det faktiskt jättejobbigt med spakväll 🙁 vadå gnida ett äpple mot huden? det skulle dessutom innebära att vi måste handla.

blir insmord i avokadoolja varje dag, dessutom. 

Kopierade mest in den för att kunna gå tillbaka och ha den här se de bra grejerna. Blev själv lite tveksam till äppeltipset då det skulle gå lika bra att bara massera med händerna.

bättre än olivolja?


Ämnesstartare

isola: Kopierade mest in den för att kunna gå tillbaka och ha den här se de bra grejerna. Blev själv lite tveksam till äppeltipset då det skulle gå lika bra att bara massera med händerna.

bättre än olivolja?

hm, av nån anledning tycker jag ändå att min hud reagerar bättre på avokadooljan. men den är rätt dyr. brukar dock använda olivolja i badet och typ för att ta bort smink ibland.


isola: olivolja

du vet möjligen inte vart man kan hitta sagitta?


reben

man ska inte klaga


reben

bättre än inget


reben

duger i krig


isola: 50% men glaset är halvfullt

saknar otroligt mycket i livet som aldrig kommer falla på plats men fuck it, orkar inte stirra på horisonten som alltid är utom räckhåll


Ämnesstartare

BLODÅDRA:

du vet möjligen inte vart man kan hitta sagitta?

användaren?


isola:

användaren?

Yes