Aviseringar
Rensa alla

Du får 500kr, vad gör du med pengarna ?


Ämnesstartare

Själv lägger ja det i spar xD


Ämnesetiketter

Köper bullar


köper prostituerade.


Spara sklrt, för lite för att vara värt att använda direkt


M04
 M04

Köper ett flak lohilo energidryck Rullar ögonen
eller sparar till en kaninMycket glad
eller sparar till annatOskyldig


Cobrak

köper en sån här
Screenshot_20191223-142844_Facebook~2.jp


lär nog spara


Algot

Sparar såklart! Mycket glad


500 kronor är ju knappast 500.000 kronor så jag gör väl med dom som med alla andra slantar som landar i min budget. Troligen köper jag mat för dom. Mindre troligt att att jag köper en jorden-runt-resa för dom eftersom de inte räcker till det. Möjligen sparar jag dom för oförutsedda utgifter. 


jag skulle nog dra till teknikmagasinet och köpa skit


Jag skulle sparat. Kul? Nej. Bra? Ja! De kommer väl till pass senare och investeras de i aktier så blir de mer värda så man får ut mer av pengarna!


Köper massa gammal musik, böcker och p-tidningar.