Aviseringar
Rensa alla

Duschar ni i högstadiet?


Ämnesstartare

Tjena har hört att många högstadieelever inte duschar. Jag är kille och i vår klass så duschar alla och alla visar sig helt nakna alltså utan handduk. Är det så i eran klass?


nja inte riktigt men går inte gymansiet längre vet inte om de har ändrat ngt


Ingen duschar i min klass


oneday

jag minns inte så mycket i högstadiet, men minns att jag försökte gömma mig så mycket som möjligt för var ytterst obekväm med att någon såg min kropp. jag duschade såklart, men när ingen såg