Aviseringar
Rensa alla

Normalt?


Ämnesstartare

Tja! Är det normalt för en 15-åring (inga namn nämnda) att ha 22 cm penis under stånd?


Ämnesetiketter

Nej snoppen kommer ramla av


Hallå sluta skryt! Nej men seriöst det är normalt. Du har väl helt enkelt tur idk.


Nej, det må inte vara "normalt", men du behöver inte oroa dig.
Det faktum att du besitter en micropenis hindrar ju knappast din pojkvän från att penetrera dig 🙂