Aviseringar
Rensa alla

Om en frågotråd blir låst, borde det inte vara omöjligt att rösta i pollarna


Ämnesstartare

Om en frågotråd blir låst, borde det inte vara omöjligt att rösta i pollarna


Polltråd*


time
 time

Som jag svarade i modtråden så är det inte möjligt. Det kommer upp ett meddelande. 


Inget är omöjligt


time
 time

Jahapp, fick dubbelkolla med en låst tråd men nej, tydligen stängs inte pollen. Nåja, det är inte hela världen kan man väl tycka. 


Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Polltråd*

Thx



time: Nåja, det är inte hela världen kan man väl tycka.

så sa neville chamberlain om hitler också.


time
 time

player one:

så sa neville chamberlain om hitler också.

Det är ju tur att jag är för cool för att vara en Neville. 


time:

Det är ju tur att jag är för cool för att vara en Neville. 

det tror jag neville också trodde sommaren 1939. men för all del, man behöver inte lära sig av historien. det går säkert bra den här gången.


player one: man

Jo. Men ej kvinna.

Mvh


rotorblad:

Jo. Men ej kvinna.

Mvh

som vanligt tar du hitlers parti.