Aviseringar
Rensa alla

Skolhjälp


Ämnesstartare

Hej, vi har i matematik att göra en statistik så svara gärna under vilken er favorit siffra är


Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag gillar 4, det är en jämn och fin siffra. Jag har en personlig relation och känsla till numret 4


Ämnesstartare

Otto Ottson:
Jag gillar 4, det är en jämn och fin siffra. Jag har en personlig relation och känsla till numret 4

Okej, jag nämner detta till min lärare


Ämnesstartare

onkel_tom_fan11:

Okej, jag nämner detta till min lärare

Du kanske kan skicka hens nummer till mig, jag gillar att prata siffror med lärare


Ämnesstartare

Otto Ottson:

Du kanske kan skicka hens nummer till mig, jag gillar att prata siffror med lärare

Jag vet inte min lärrares number


Ämnesstartare

onkel_tom_fan11:

Jag vet inte min lärrares number

Det var synd 🙁


Har ingen favorit, hatar 2 och 4. 6 tänker jag på faunen och djävulen, näcken. 8 tänker jag på gånger tabellen eftersom det var den jag lärde mig först, 7 kan jag inte säga och det ser ut som en tvåa. Men tre är ganska bra, tror det finns många fik som har siffran tre med sig. Och treklöver är fint. Honey and clover. Också är vi tre syskon. Tre är bra. Tänker på böcker med. Alla siffror är dock svåra att säga på nått sätt. Secondguy är fint men det är inte siffran två. 

1 för att det är neutralt. 9 och 0 tänker jag bara på biljard. Det är skitsvårt att skriva ettor om man ska ha det där strecket med under till, så blir att jag inte har något favorit siffra. Zero är snyggt. Jag gillar bokstaven z.


Ämnesstartare

Jag gillar 2 men rösta på 5


Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Har ingen favorit, hatar 2 och 4. 6 tänker jag på faunen och djävulen, näcken. 8 tänker jag på gånger tabellen eftersom det var den jag lärde mig först, 7 kan jag inte säga och det ser ut som en tvåa. Men tre är ganska bra, tror det finns många fik som har siffran tre med sig. Och treklöver är fint. Honey and clover. Också är vi tre syskon. Tre är bra. Tänker på böcker med. Alla siffror är dock svåra att säga på nått sätt. Secondguy är fint men det är inte siffran två. 

1 för att det är neutralt. 9 och 0 tänker jag bara på biljard. Det är skitsvårt att skriva ettor om man ska ha det där strecket med under till, så blir att jag inte har något favorit siffra. Zero är snyggt. Jag gillar bokstaven z.

Så du gillar 22?


Ämnesstartare

MatshoMannen:
Jag gillar 2 men rösta på 5

okej, jag läger dig på 2


Ämnesstartare

Otto Ottson:
Jag gillar 4, det är en jämn och fin siffra. Jag har en personlig relation och känsla till numret 4

Okej


Ämnesstartare

onkel_tom_fan11:

okej, jag läger dig på 2

Det är bra


Ämnesstartare

Otto Ottson:

Det var synd 🙁

Ja


Ämnesstartare

onkel_tom_fan11:

Jag vet inte min lärrares number

Jag kan kanske


Ämnesstartare

Otto Ottson:

Du kanske kan skicka hens nummer till mig, jag gillar att prata siffror med lärare

Jag gör det sen