Aviseringar
Rensa alla

Vad är du mest rädd för?


Smilen
Ämnesstartare

Berätta en rädsla ni är rädd för av alternativen.
Jag valde att möta ett vildsvin i skogen som alternativ.


Emils pappa helt klart.


M@r@bou:
Emils pappa helt klart.

Jag röstade Covid men du har helt klart rätt.
Kan Covid springa efter dig och brutalt misshandla dig, samt ryta?
Nej.


stiftelse:

Jag röstade Covid men du har helt klart rätt.
Kan Covid springa efter dig och brutalt misshandla dig, samt ryta?
Nej.

Exakt! Emils pappa är ju demonen i egen hög person.


Jadu, vildsvin finns det inte så många av här så dom behöver jag inte vara rädd för i alla fall

Valde covid. Inte för att jag är så rädd för att själv få det, men är orolig ifall någon av mina föräldrar skulle bli sjuk.


Mårran!


dwadw

Vet inte riktigt, valde vildsvin men har blivit attackerad av ett dussin fiskmåsar.


dwadw:
Vet inte riktigt, valde vildsvin men har blivit attackerad av ett dussin fiskmåsar.

hah wtf 


oneday

youngvobb:

hah wtf 

svara på frågan

idk har inget jag är rädd för


oneday:

svara på frågan

idk har inget jag är rädd för

dedär e ju inte heller nåt svar


oneday

youngvobb:

dedär e ju inte heller nåt svar

vad ska jag annars svara med när jag inte är rädd för något speciellt


oneday:

vad ska jag annars svara med när jag inte är rädd för något speciellt

asså man skulle faktiskt välja nåt av hans alternativ 


oneday

youngvobb:

asså man skulle faktiskt välja nåt av hans alternativ 

ja men säg det då, fiskmåsar i suppose. nu är det din tur att svara


hur låter ett vildsvin? 


oneday:

ja men säg det då, fiskmåsar i suppose. nu är det din tur att svara

jag trodde du kunde läsa