Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om mina betyg? (invandrare)


ö.465
Ämnesstartare

Hej jag har bott i Sverige i 4 år. Jag gick ut i 8:an med dessa betyg; 
bild: B
biologi: B
engelska: E
fysik: C
geografi: C
hemkunskap: C
historia: B
idrott: A
kemi: C
matematik: B
moderna språk -franska: C
modersmål: A
musik: C
religionskunskap: A
samhällskunskap: B
slöjd: A
svenska som andra språk: C
teknik: A 
Jag gick ut med 290 poäng vad tycker ni. jag har bott i Sverige 3 år och 9 månader. Är jag en duktig elev 


Ämnesetiketter

Vilka betyg ser inga betyg


Du har sjukt bra betyg för att inte ens ha bott här så länge. Vissa behöver ha sjukt mycket tid på sig för att ens lära sig svenska. Fortsätt kämpa du har betyg på C+ (alltså C eller högre) i alla ämnen, du är grym! 😀


Tycker fortfarande de är grymt ointressanta.

Samt tkr fortfarande någon av dina 20 andra trådar om ämnet duger för diskussionen. 


Allt ser bra ut förutom engelskan


Bra 


Splittrade men bra


Nog tro jag det, bättre än mina, kanske, skull inte förvåna mig, jag är intre så värst intresserad i religion och idrott så där bli det nog E, matte kanske jag få D på.


Mjorå, ser lovande ut. Vartifrån härstammar du?


Engelskan var hemsk så höj den till minst ett C


Jag har 300 och går i nian, men 290 är bra!


Riktigt, riktigt bra! 


jag har bott i Sverige i snart 15 år och du har bättre betyg än mig


jag tycker det ser bra ut


evene

Som in i norden