Aviseringar
Rensa alla

Varför tror alla att jag är hippie? [mad]


Ämnesstartare

camarade:

För att du skapar en undersökning om folk "tycker du är hippie" (was?!) utan att skriva någonting annat.

Liksom, ungefär som att göra en tråd med undersökningen "är jag snygg?" utan att bifoga en bild. Vad är poängen?

Jag menade inte endast rent utseendemässigt. Många har sagt att jag är en hippie utan att ens ha sett en bild på mig.

F.ö. skrev jag visst en del annat i första posten. Så jag håller inte med dig. Dessutom kan jag ju tillägga att denna tråd inte är 100 % seriös, men det tror jag nog du förstod. [smile]

KarlMarx:

Vem tusan är du?

Läs igenom tråden så vet du. [cool]

Mvisilla:

Joho [smile]

Nähä igen. [sad]


Ämnesstartare

Muschipower:

Nähä igen. [sad]

Joho mer än vad du kan säga Nähä. [badgrin]


Ämnesstartare

Mvisilla:

Joho mer än vad du kan säga Nähä. [badgrin]

Okej, du vann. [sad]


Ämnesstartare

Muschipower:

Okej, du vann. [sad]

Cheers![cute]


Avregistrerad:

Nä. (Du röstade på detta alternativ)


Avregistrerad:

Vem tusan är du? (resultat m.m) (Du röstade på detta alternativ)


Ämnesstartare

Avregistrerad:

Vem tusan är du?

[shake]


Ämnesstartare

Avregistrerad:

Vem tusan är du? (resultat m.m) (Du röstade på detta alternativ)


Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet