Aviseringar
Rensa alla

Varför var allt så livat igår vid denna tid fram t.o.m 00.00 men nu är det helt dött???


Ämnesstartare

HALLÅ!??! UM.se var ääääääääääääääär du??


Listus

Haha måste det vara liv hela tiden?


Jag gjorde en liknande tråd förr men den blev borttagen :I



För vi som är kvar är Zombies.
Eller vampyrer. Kanske varulvar... jag hörde för längesedan om att det var på nyheterna, samtidigt då twilight kom ut ungefär att det var ett MEGASTORT lajv i New York (?) där det var varulvar och vampyrer som slogs mot varandra. Tyvärr är inte det min miljö men ändå häftigt.