min bror älskar hönor
nypa er i kinderna och pussa gonatt på kvällarna
borde nästan göra en sådan tråd. "Chibs nattningstråd" där folk kan skriva om dom vill bli nattade. kan sjunga små gonattvisor i mic och ladda upp klipp på när jag läser sagor.
vore inte det jättemysigt? eller skulle det bara vara sjukt weird?
en gång sydde han in sin gummihöna i en plastpåse och la den i frysen
Chibibbi:
nypa er i kinderna och pussa gonatt på kvällarnaborde nästan göra en sådan tråd. "Chibs nattningstråd" där folk kan skriva om dom vill bli nattade. kan sjunga små gonattvisor i mic och ladda upp klipp på när jag läser sagor.
vore inte det jättemysigt? eller skulle det bara vara sjukt weird?
jag vill alltid läsa sagor för folk men ingen vill. det hade varit mysigt att bli nattad. fast jag blir väl nattad av vargen när hen sätter på sailor moon och stryker mig över håret
sätta på hehe
Jag har satt mig i skiiteeen igeeen. I känsloskiiiteeeen. Som att det inte var jobbigt nog att flytta redan. Hur löser jag det här på bästa sätt, kan en fundera. Åh.
amsi:
jag vill alltid läsa sagor för folk men ingen vill. det hade varit mysigt att bli nattad. fast jag blir väl nattad av vargen när hen sätter på sailor moon och stryker mig över håret
vi kan skapa en allmän nattningstråd där alla kan få deltaga och bidra med sagoläsande och vissjungande
TACKAR LIVET FÖR ALLTING SOM DU GETT MIG
JA.
FASTÄN DOM SNÅLAR TAR JAG MITT GLAS OCH SKÅLAR
JAG BLIR SÅ GLAD, HIP HOP HURRA
jag ångrar att jag inte varit en mer lärande syster åt min yngre bror. jag önskar att jag hade tagit med honom ut och visat honom världen i högre grad än vad jag gjort hittills.
nu till lovet ska jag nog ta med honom ut till östermalm och tensta, botkyrka, rinkeby för att problematisera skillnaderna i levnadsstandarden och försöka visa hur världen hänger samman. jag tycker det är viktigt att han blir en medveten ung man som uppmärksammar sådana här skillnader och förstår varför samhället ser ut som det gör.
det är viktigt.
hur gammal är han?
gissar på 12-14
Ska minsann kedjeröka mig igenom idag. Woop woop!