vingklippt? gillar du?
inte vingklippt, det är någon annan tant som skrivit den
har läst en massa av mia törnblom när jag var yngre
BlueViews:
Wow ! Och fortfarande inte ens i närheten av allt det jag postar
jag försöker ha konsekvent personlighet på inläggen
och sådär
df rqp:
jag försöker ha konsekvent personlighet på inläggenoch sådär
Funkar tyvärr inte när man skiftar från åldrarna 5-100
df rqp:
va jo eller va
Konsekvent personlighet funkar inte när man känner att ens ålder skiftar från allt mellan 5-100 år.
df rqp: du övertolkar. kan lika gärna vara att undvika Given Väg som leder till den sanna konsten. så tror jag också det är.
övertolkar i vadå, om man får fråga? det var snarast en association som sedan skapade ett tillfälle att speja inåt mig själv. inget som hade med dig att göra. är ingen hobby-psykolog, även det visserligen suttit fint med sådan kunskap.
vad anbelangar konsten och den sanna vägen har jag inga/flera belägg för att tro, tänka eller tycka något om det övht. betraktar på avstånd. ritar med distans. ^___^
df rqp:
tyckte du skrev att det var utan prestationskrav vid skapandet. tycker inte abstrakt behöver förknippas med estetisk lättja.
behöver avsaknad av prestationskrav vid skapandet innebära att det är mojs som ritas?
BlueViews:
Konsekvent personlighet funkar inte när man känner att ens ålder skiftar från allt mellan 5-100 år.
man kan ha en utan ålder kanske
hur gammal är du?
Chibibbi:
övertolkar i vadå, om man får fråga? det var snarast en association som sedan skapade ett tillfälle att speja inåt mig själv. inget som hade med dig att göra. är ingen hobby-psykolog, även det visserligen suttit fint med sådan kunskap.vad anbelangar konsten och den sanna vägen har jag inga/flera belägg för att tro, tänka eller tycka något om det övht. betraktar på avstånd. ritar med distans. ^___^
då förstår jag. trodde du ironiserade över The Very Idea.
Chibibbi:
behöver avsaknad av prestationskrav vid skapandet innebära att det är mojs som ritas?
verkade som du definierade så initialt
tack för att du svarade på citeringen
ttyn
amsi:
tack för att du svarade på citeringenttyn
du får ta det som ett "ah okej! jag har inget att tillägga."
hoppades på att övriga tolkningar var uteslutna 🙁
df rqp:
du får ta det som ett "ah okej! jag har inget att tillägga."
hoppades på att övriga tolkningar var uteslutna 🙁