Aviseringar
Rensa alla

får inte skriva vanliga saker på um

Ämnesstartare

Fingerprints:

Har jag kallat någon idiot ? Förvirrad

va men nej vafan. ennie sa att alla var idioter och du sa att hon kanske gjorde folk arga och ledsna. tolkade detta som ett samband. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: jag är arg. alla är idioter och gör mig arg.

Join the club. Jag kan däremot säga att ilskan i längden fräter sönder själen, det är inte värt det. Det tar däremot ett tag innan man inser det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:

Join the club. Jag kan däremot säga att ilskan i längden fräter sönder själen, det är inte värt det. Det tar däremot ett tag innan man inser det.

kan du välja om du ska vara arg eller inte?

SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: kan du välja om du ska vara arg eller inte?

Nej, men jag försöker att släppa ilskan så att den inte håller i sig för länge. Jag kunde tidigare vara arg flera dagar i sträck över något, ibland veckor. Nu senast handlade det t.o.m. om år.

Jag kom fram till att ilska behöver omvandlas till beslutsamhet. Det är det enda sättet att samla varaktig kraft ur all smärta.

SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

va men nej vafan. ennie sa att alla var idioter och du sa att hon kanske gjorde folk arga och ledsna. tolkade detta som ett samband. 

Nä tycker inte ennie är en idiot. Hon sa att hon blev arg på oss, då sa jag att vi kanske blir arga på henne också och la till ledsna också.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Nä tycker inte ennie är en idiot

har ej påstått detta. menade samband som i att folk är idioter pga arga och ledsna.

SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

har ej påstått detta. menade samband som i att folk är idioter pga arga och ledsna.

Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Jahaa. Det tycker jag inte heller. Ignorerade hennes "idioter". Reagerade mest på att hon var arg på oss.

SvaraCitera

ennie: heja

Vad gör du en kväll som denna?

SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her: Vad gör du en kväll som denna?

inget. en kvinna tryckte på min rygg på olika nerver och muskler så alltblev jättekonstig, sen svimmade jag .och vaknade och känner mig annorulunda nu,på ett bra sätt

SvaraCitera

ennie: inget. en kvinna tryckte på min rygg på olika nerver och muskler så alltblev jättekonstig, sen svimmade jag .och vaknade och känner mig annorulunda nu,på ett bra sätt

Är du stel i ryggen?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jahaa. Det tycker jag inte heller. Ignorerade hennes "idioter". Reagerade mest på att hon var arg på oss.

vet ifs inte om ni är idioter, men det verkar så av d jag märker. inte nu men när jag skrev det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her: Är du stel i ryggen?

mest i nacken och axlarna

SvaraCitera

ennie: mest i nacken och axlarna

Ger virituell massage.

SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Ger virituell massage.

du är snäll