Aviseringar
Rensa alla

Hur får man bort mensvärk?

Paseo

jag brukar ta 2 aspirin o lägga mig på sidan i sängen så är det borta efter en stund.

df rqp:

degör de väll visst för man vill sluta ha mens? la trög elle

Tror d gör ganska ont å trycka ut rugbyboll ur penisstort hål åxå 🙁

Järn:

Tror d gör ganska ont å trycka ut rugbyboll ur penisstort hål åxå 🙁

ja hu vale men det gör man ju inte varje månad iaf.

df rqp:

ja hu vale men det gör man ju inte varje månad iaf.

vad vet du om det?

amsi:

vad vet du om det?

🙂

df rqp:

🙂

kvinno hater

Yaren

Ibuprofen är mycket bättre än Alvedon och sånt. Paracetamol och sånt.

Tycker jag i alla fall

amsi:

kvinno hater

nej det är jag inte 🙁 blir ledsen nu.

har faktiskt läst i en bok att graviditeten pågår i ungefär nio månader och att barnet kommer på slutet, i ett stycke.

df rqp:

nej det är jag inte 🙁 blir ledsen nu.

har faktiskt läst i en bok att graviditeten pågår i ungefär nio månader och att barnet kommer på slutet, i ett stycke.

vet

har det två ändar, som en grynkorv?

amsi:

vet

har det två ändar, som en grynkorv?

varför gör du saker du vet att jag blir ledsen av, o grymma plågoande från helvättet

nej, det åker in saker i munnen som blir mat i blodet åt barnet, sen åker barnet ut där under

df rqp:

varför gör du saker du vet att jag blir ledsen av, o grymma plågoande från helvättet

nej, det åker in saker i munnen som blir mat i blodet åt barnet, sen åker barnet ut där under

mamma var kommer ett barn ut när man föder detdär killen stoppa in snoppensparkar det inte ut tänderna då

är rädd för det. vet aldrig om jag kommer att våga.

amsi:

mamma var kommer ett barn ut när man föder detdär killen stoppa in snoppensparkar det inte ut tänderna då

perverst

amsi:
är rädd för det. vet aldrig om jag kommer att våga.

efter ett tag skiter man i hur jävla fel det är att sätta ett psyke till världen

df rqp:

perverst

efter ett tag skiter man i hur jävla fel det är att sätta ett psyke till världen

ett tag kan vara länge. allt, förutom att byta blöjor och ta med barnet överallt, med att skaffa barn skrämmer mig. graviditet, förlossning, barnets psykiska (o)hälsa, hjärtekross, skola, relationer, samhället, strukturer, sexuell läggning, kön etc.

Extrem mensvärk är tydligen ett av symptomen för endrometrios. Det kanske man borde kolla sig för om man är hypokondrisk. (hej Party)

24/7
 24/7
Ämnesstartare

Run Riot:
Extrem mensvärk är tydligen ett av symptomen för endrometrios. Det kanske man borde kolla sig för om man är hypokondrisk. (hej Party)

GråterGråter