Aviseringar
Rensa alla

alla de här "skriv så skriver jag vad jag tycker om dig"-trådarna

Ämnesstartare

skrev min åsikt en gång fick mkt skit, man får inte säga någonting som kan uppfattas som negativt. tycker att man får förvänta sig att bli negativt bemött om man frågar. 

SvaraCitera

Rävpojken: det jag menar ju! det är ju liksom omöjligt! :$ fast alltså så grovt är väl omöjligt i pm också men tror det går att vara  ärligare iaf

äh. jag känner att ofta har man ett hum om ifall ngn uppfattar en positivt eller negativt, vill man ha verbala knytnävsslag av nån kan man väl fråga i pm istället för en tråd.

SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: äh. jag känner att ofta har man ett hum om ifall ngn uppfattar en positivt eller negativt, vill man ha verbala knytnävsslag av nån kan man väl fråga i pm istället för en tråd.

det är intressant att få veta varför ordentligt, kan vara ögonöppnande osv, men ja du har rätt i att det rör sig om två helt skilda saker

SvaraCitera

Rävpojken: mm de skulle du gilla va!!!

ja? Rodnar bring it OUUUN

SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu: ja?  bring it OUUUN

har inte skickat till någon än(eller har jag mohahah Skadeglädje) komme rnog inte göra det idag heller :$ ska spela spel med familjen nu lol senska jag försöka sova i tid :$

SvaraCitera

Rävpojken:

har inte skickat till någon än(eller har jag mohahah Skadeglädje) komme rnog inte göra det idag heller :$ ska spela spel med familjen nu lol senska jag försöka sova i tid :$

tönt Blink

SvaraCitera
Ämnesstartare

kukig tråd

SvaraCitera

tror ja va först för något år sen el 2

d va 1 trollig motgrej mot alla "skriv i min tråd så får du 1 komplimang

av ngn konstig anledning hakade folk på.. :S

jag var för övrigt alldeles för mesig i d1 tråd1

SvaraCitera

SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu: tönt

coolare att vara tönt än att vara cool :$

SvaraCitera

Rävpojken:

coolare att vara tönt än att vara cool :$

töntigare att vara tönt än att vara cool, faktiskt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: jag var för övrigt alldeles för mesig i d1 tråd1

aa det blir ju alltid så oavsett vad man intalar sig, men det handlar nog rätt mkt om att det faktiskt är bra folk här

SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu: töntigare att vara tönt än att vara cool, faktiskt

ok du kan få ditt omdöme här i tråden ist: du fattar ingenting SkadeglädjeCool

SvaraCitera

Rävpojken:

aa det blir ju alltid så oavsett vad man intalar sig, men det handlar nog rätt mkt om att det faktiskt är bra folk här

mja, och att man inte vill skita där man äter

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: mja, och att man inte vill skita där man äter

aa mest det kanske Rodnar

SvaraCitera