skrev min åsikt en gång fick mkt skit, man får inte säga någonting som kan uppfattas som negativt. tycker att man får förvänta sig att bli negativt bemött om man frågar.
Rävpojken: det jag menar ju! det är ju liksom omöjligt! :$ fast alltså så grovt är väl omöjligt i pm också men tror det går att vara ärligare iaf
äh. jag känner att ofta har man ett hum om ifall ngn uppfattar en positivt eller negativt, vill man ha verbala knytnävsslag av nån kan man väl fråga i pm istället för en tråd.
elverpigen: äh. jag känner att ofta har man ett hum om ifall ngn uppfattar en positivt eller negativt, vill man ha verbala knytnävsslag av nån kan man väl fråga i pm istället för en tråd.
det är intressant att få veta varför ordentligt, kan vara ögonöppnande osv, men ja du har rätt i att det rör sig om två helt skilda saker
honolulu: ja? bring it OUUUN
har inte skickat till någon än(eller har jag mohahah
) komme rnog inte göra det idag heller :$ ska spela spel med familjen nu lol senska jag försöka sova i tid :$
Rävpojken:
har inte skickat till någon än(eller har jag mohahah) komme rnog inte göra det idag heller :$ ska spela spel med familjen nu lol senska jag försöka sova i tid :$
tönt 
kukig tråd
tror ja va först för något år sen el 2
d va 1 trollig motgrej mot alla "skriv i min tråd så får du 1 komplimang
av ngn konstig anledning hakade folk på.. :S
jag var för övrigt alldeles för mesig i d1 tråd1
Rävpojken:
coolare att vara tönt än att vara cool :$
töntigare att vara tönt än att vara cool, faktiskt
Blivande_japan: jag var för övrigt alldeles för mesig i d1 tråd1
aa det blir ju alltid så oavsett vad man intalar sig, men det handlar nog rätt mkt om att det faktiskt är bra folk här
honolulu: töntigare att vara tönt än att vara cool, faktiskt
ok du kan få ditt omdöme här i tråden ist: du fattar ingenting 

Rävpojken:
aa det blir ju alltid så oavsett vad man intalar sig, men det handlar nog rätt mkt om att det faktiskt är bra folk här
mja, och att man inte vill skita där man äter
bring it OUUUN