Aviseringar
Rensa alla

Majoriteten (typ 80 %) på detta forum är tjejer.

Ämnesstartare

ennie
jag förstår dig

va trevligt

dazed:

Du är min favoritdebattör här ok?

// avrunkarn

menar du att det var en catchy radda med ord eller att du förstår och håller med? :$

tack iaf

SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: menar du att det var en catchy radda med ord eller att du förstår och håller med? :$tack iaf

Både och, gillar när något jag håller med om framförs på ett välpaketerat vis. Det är som att hålla på ett fotbollslag i en match som sedan gör mål medelst en snygg bycycleta ungefär. ( en bra liknelse för dig som älskar sport jag vet)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Arg

dazed:

Både och, gillar när något jag håller med om framförs på ett välpaketerat vis. Det är som att hålla på ett fotbollslag i en match som sedan gör mål medelst en snygg bycycleta ungefär. ( en bra liknelse för dig som älskar sport jag vet)

Arg

HATA SPORT 

men ah hajar. nice.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: inte direkt, du påstod endast att du inte hyste några negativa känslor för kvinnor.
tror inte att vi kommer längre än såhär.

Rättelse: Du kommer inte längre än såhär.

SvaraCitera

Och jag får fortfarande inte ligga Tumme ned

SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

va trevligt

menar du att det var en catchy radda med ord eller att du förstår och håller med? :$

tack iaf

är du oxo 1 människa? du var som ngn annat

SvaraCitera
Ämnesstartare

overkligt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Konstigt att ingen tjej vill ligga med mig om 4/5 är tjejer. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Konstigt att ingen tjej vill ligga med mig om 4/5 är tjejer.

Har du frågat alla tjejer?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Har du frågat alla tjejer?

Nej tyvärr är det inte tillåtet att göra en tråd där man söker sexuella kontakter så svårt att fråga alla. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Nej tyvärr är det inte tillåtet att göra en tråd där man söker sexuella kontakter så svårt att fråga alla.

Du får väl beta av den kvinnliga medlemsskaran via PM då. Snälla se till att få ligga nu någon gång så vi slipper ditt jävla gnäll.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Du får väl beta av den kvinnliga medlemsskaran via PM då. Snälla se till att få ligga nu någon gång så vi slipper ditt jävla gnäll.

Roligare att fortsätta gnälla än att ligga Mycket glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Roligare att fortsätta gnälla än att ligga

Du vill alltså ha något att fortsätta gnälla om bara? Då gör du ett ganska bra jobb, för dina chanser att få ligga ökar inte direkt när du gnäller om det. 

Vill du hamna i en oändlig spiral som leder till att du aldrig kommer få ligga så be my guest. Blink

SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Du vill alltså ha något att fortsätta gnälla om bara? Då gör du ett ganska bra jobb, för dina chanser att få ligga ökar inte direkt när du gnäller om det. 

Vill du hamna i en oändlig spiral som leder till att du aldrig kommer få ligga så be my guest. Blink

Det är snuskigt att ligga så klarar mig Blink

SvaraCitera