Storchen84: Nej fan vad glad jag är för det, jävla inavel
Tvätta din mun med tvål, tack!
Storchen84: Detta är jag ännu gladare över.
Hur kan du trivas med att stå utanför samhället såhär som du gör idag? Längtar du inte in till oss i värmen? Vi tar väl hand om varann här, ingen lämnas utanför!
aristoteles: Det finns inget att utveckla. De infödda stockholmarna är inte många nog för att driva stockholm.
Hellre dra ned på resurserna känner jag, än att låta vem som helst få komma in! Håller du inte med? Med all respekt, vi kan inte låta skåningar springa runt på våra gator och skrika med gröt i mun!
Storchen84: De infödda stockholmarna är väl inte många nog för att driva något alls...
Inte med tanke på vilka tomtar dom är, nej.
Adam:
Då vet vi var vi har varann du och jag!
Bara för att jag tycker själva staden är vacker behöver väl inte det betyda att jag håller med dig om dina funderingar?
Adam:
Skulle det visa sig att antal invånare i staden ej lever upp till antal arbeten så får vi väl producera fler ungar så att framtiden är säker, är väl inte mycket svårare än så!?
Då skulle det tillslut bli inavel.
Shuzz:
Bara för att jag tycker själva staden är vacker behöver väl inte det betyda att jag håller med dig om dina funderingar?Då skulle det tillslut bli inavel.
Det blir väl fler familjer när familjer förökar sig, inte tvärt om?
Adam:
Det blir väl fler familjer när familjer förökar sig, inte tvärt om?
Sant. Men ändå.
Storchen84:
Käft.
Nej, håll dig borta från mig ditt perversa kioskmongo.
Jag hoppas du mår bra mentalt nu, jag har anmält dig!
Fin sarti på Sverigedemokrater, TS!
Adam: Jag hoppas du mår bra mentalt nu
Mår prima, men skulle faktiskt må ännu bättre om du antingen avreggade eller bara slutade trolla. Eller om någon bara säger vems troll du är.

Storchen84:
Mår prima, men skulle faktiskt må ännu bättre om du antingen avreggade eller bara slutade trolla. Eller om någon bara säger vems troll du är.
Jag är mycket ledsen min utomstående, wannabe stockholmare-vän, men när man talar om trollen så står de i farstun.
Storchen84: Nej usch, trivs bra i Göteborg. Hade trivts ännu bättre ute på landet då jag inte är så mycket storstadsmänniska.
Jasså du.. Göta-la-borg.. Jo men det där säger en del! Vi har många ovänner från där borta! Kanske kan det ha att göra med att ni "bara" kommer på andra plats när man tittar på listan över Sveriges största tätorter? Återigen, avundsjuka på hög nivå här!
Storchen84: Hah, ett erkännande - om än omedvetetMycket gladduktigt gjortMycket glad
Är du och jag sams nu? Som invånare i Sveriges andra största stad kan jag tänka mig att sänka garden när jag kommunicerar med dig, jag förstår faktiskt ert språk. Men jag ser ju helst att du som Göteborgare packar kappsäcken och tar med dig familjen din hit där vi kan leva vänskapligt under kontrollerande förhållanden.
jag skulle vilja styra Sverige och segla Sverige i rätt riktning
Patrick:
jag skulle vilja styra Sverige och segla Sverige i rätt riktning
Var kommer du ifrån då?
Stockholm.
duktigt gjort