Aviseringar
Rensa alla
tror ja
om man e sams o så 
Vill ha kärlek 
Kärlek e allt vackert 🙂 Det e jobbigt när man inte når den ibland bara

vill krama dig och bjuda på vin
Ämnesstartare
Vi är tolv stycken i ett gemensamt förhållande nu. Mysigt 


kärlek är jättebra
Ja om du ser bättre ut än mig så visst ,lol ^^
Ämnesstartare
Aaron:
Ja om du ser bättre ut än mig så visst ,lol ^^
Baserar du förhållandemöjlighet på utseende? Någon sådan vill jag inte ha. 
24/7:
Baserar du förhållandemöjlighet på utseende? Någon sådan vill jag inte ha.
JAg va sarkastisk ,lol Nej men så här ser man okay ut ingen fara hehe ^^
Hur skulle en inte kunna vilja 
hade du haft en snopp hade du lätt varit mannen i mitt liv

