Aviseringar
Rensa alla

Alla vi som redan visste att Ellen Page var lebb

Ämnesstartare

så hon gillar tjejer då asså 

SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Vill du utveckla? 

Tänkte göra det först, men vet inte hur, svårt att beskriva

SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
Tycker detta kan ge lite fel budskap. Hoppas att det inte menas med att man på något sätt kan "se" att någon är utav en viss sexuell läggning? (Kanske jag som överanalyser alt. tolkar fel) Oavsett så tycker jag att det är jättestarkt utav henne att hon vågade komma ut. 

Notera att jag håller med om det du säger. Det är sällsynt att så unga tjejer kommer ut i hollywood. Tumme upp Hennes statement var värt en applåd dessutom, då hon inte kastade bedömning på någon orientation. Till skillnad från Cynthia Nixon som tvingas välja för att det är svårt att tas på allvar.
Ja, det är en felaktig förhandsbedömning att anta. Det händer nästan aldrig att det går att gissa exakt. ellen page är dock extrem på alla punkter. Det verbala, ordvalen, hon är radikal feminist, klär sig...ja som en stud lesbian, hennes ögon, miner, kroppsspråk (väldigt mycket detta.) kunde se mig själv och typ alla tydliga lebbar jag känner (antyder inte till att jag är tydlig) i henne.

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade aldrig gissat det

fint att hon kom ut på ett så bra sätt dessutom, började grina

SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvånad

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns som icke-nyhet. Kanske en gammelhet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror ej att man kan veta någons sexualitet utan att denne person visar eller uttrycker det. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Tror ej att man kan veta någons sexualitet utan att denne person visar eller uttrycker det. 

tror att alla kan hålla med om att ordet "visste" är en retorisk överdrift. menar mer att jag inte såg någonting annat än det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har länge tänkt på att hon är ganska maskulin men jag kopplar inte det till att vara lebb.

Som några redan sagt så tycker jag inte att man kan se sånt 

SvaraCitera
Ämnesstartare

tror att man kan vara olika uppmärksam på sådant också. baserar inte detta på ytliga saker, som att man ser det på henne. det har mest med hennes mimik och så vidare att göra. miner som jag inte brukar se hos några andra än hb-tjejer.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: det syns typ på henne..

Håller med. Det är väl ens "gaydar" som arbetar..

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon ser helt enkelt lite små flatig ut om man får uttrycka sig så. Mycket glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Håller med. Det är väl ens "gaydar" som arbetar..

haha.  du påstår dig ha gaydar för lesbiska?

SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Hon ser helt enkelt lite små flatig ut om man får uttrycka sig så. Mycket glad

det var inte det jag menade med bilderna. 

SvaraCitera