Agahnim: Ja och det har vi i praktiken inte i Sverige.
Eftersom folk skickas tillbaka: Jo. Det är inte en åsikt. VI har uppenbarligen inte fri invandring.
Ja och det har vi i praktiken inte i Sverige.
tror du ej sverige har regler för invandring?
Nachac: Frågor man kan tänkas "göra upp" med Sd är inhumant trams.
Då får du leva med skattesänkningar helt enkelt.
"reglerad" är inte ett godtyckligt mått på mängd utan betyder att nåt lyder under vissa bestämmelser
d du som fattat ordet fel nazipucko
Nachac:
Eftersom folk skickas tillbaka: Jo. Det är inte en åsikt. VI har uppenbarligen inte fri invandring.
Inte på pappret nej, men i princip i praktiken. Och för vissa grupper som sagt, som syrier och eritreaner har vi helt fri invandring.
tror du ej sverige har regler för invandring?
Regler som regelbundet frångås, speciellt efter lite press från media.
Agahnim: Inte på pappret nej, men i princip i praktiken. Och för vissa grupper som sagt, som syrier och eritreaner har vi helt fri invandring.
"I princip i praktiken". Nej.
Regler som regelbundet frångås, speciellt efter lite press från media.
är något helt oreglerat om man ibland gör undantag från reglerna?
kan du ge exempel på dessa regelbundna mediala tilldragelser? minst tre stycken, tack.
handlar det inte rätt mycket om tolkning i enskilda avvägningar varför regleringen ligger på en högre strukturell nivå?
vill du vara så vänlig och försöka att faktiskt läsa och förstå föregående fråga eller tänker du svara med en ointressant, klyschig, uppenbart vinklad och troligtvis direkt felaktig non sequiteur som du brukar?
Anmäld.
för vad?
mpt:hv: är något helt oreglerat om man ibland gör undantag från reglerna?
Det är inte bara "ibland".
mpt:hv: kan du ge exempel på dessa regelbundna mediala tilldragelser? minst tre stycken, tack.
Ganna, "15-årige" Ali, och Raul och Billur från Azerbajdzjan http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18076135.ab
Vill du se hur frekvent det är så kan du läsa den här tråden
https://www.flashback.org/t701674
mpt:hv: för vad?
Personangrepp.
Det är inte bara "ibland".
det är upp till dig att specificera och stödja detta.
Ganna, "15-årige" Ali, och Raul och Billur från Azerbajdzjan http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18076135.ab
tre sa jag. ett fall är inte "regelbundet".
Vill du se hur frekvent det är så kan du läsa den här tråden
jag vill att du ska ge stöd för dina påståenden. att läsa igenom en flashbacktråd har jag inget intresse av.
Personangrepp.
om du inte vill bli kallad för ett nazipucko så föreslår jag att du slutar vara ett.
...och som väntat så hoppade du över kärnan i mitt inlägg.
mpt:hv: tre sa jag. ett fall är inte "regelbundet".
Du fick tre fall.
mpt:hv: jag vill att du ska ge stöd för dina påståenden. att läsa igenom en flashbacktråd har jag inget intresse av.
Det har jag gjort. Så fort media tar upp ett fall där de anser att utvisningsbeslutet är felaktigt så ändrar sig Migrationsverket inom en månad och ger PUT.
mpt:hv: om du inte vill bli kallad för ett nazipucko så föreslår jag att du slutar vara ett.
Ok, då kan jag kalla dig kommunistäckel då för det beskriver dig ganska bra.