Aviseringar
Rensa alla

VILL DU GÅ NER I VIKT?

b1son

ok sry men du kan inte hålla på o föra reklam för viktnedgång som du gjort d senaste halvår1. e bara värt o kolla på e viktnedgång som varat i några år. finns inget som säger att din metod håller i längden 🙁 d e d stora problem1 m dieter - man går för d mesta upp allt igen. enda lösning e o hitta 1 kostläggning som gör att man äter tillräckligt lite kcal utan o gå hungrig + träning antar jag.

SvaraCitera

gillar potatismos. man ska äta sånt man gillar. och inte godis istället för mat.

SvaraCitera

.......-:
gillar potatismos. man ska äta sånt man gillar. och inte godis istället för mat.

Och om man föredrar godis istället för mat?   

SvaraCitera

FNÖ: Och om man föredrar godis istället för mat?

då är man efterbliven.. nä men då kan man äta mat först och lite godis efteråt, menade vad man gillar för mat

SvaraCitera

.......-:

då är man efterbliven.. nä men då kan man äta mat först och lite godis efteråt, menade vad man gillar för mat

Hur uttalar man ditt namn?

SvaraCitera

FNÖ:

Hur uttalar man ditt namn?

varför ska du uttala det?

SvaraCitera

.......-:

varför ska du uttala det?

Det ska jag inte, jag undrade bara.

SvaraCitera

FNÖ:

Det ska jag inte, jag undrade bara.

ville inte heta något, vet inte

SvaraCitera

Jag hoppas att du inte känner dig tvingad att gå ner i vikt för någon annan än dig själv. 

Bra att du äter nyttigt för och inte svälter dig själv eller tränar ohälsosamt mycket! Tumme upp

SvaraCitera

shatter:
tumblr_m4idj5IFiz1qj3v18o1_250.gif   

ville bara dela denna för den e så bra Rodnar

överflödigt fett är inte optimalt, iallafall om man är kille. tjejer kanske funkar annorlunda :PppPpP

SvaraCitera

Börg:

överflödigt fett är inte optimalt, iallafall om man är kille. tjejer kanske funkar annorlunda :PppPpP

nej, självklart inte, men om man har överflödigt fett är det ohälsosamt 🙂 Laci talar om de människor som inte är överviktiga utan helt enkelt har mer fett på kroppen naturligt, vi är alla olika, vissa människor har mer kroppsfett än andra. 

SvaraCitera

shatter: nej, självklart inte, men om man har överflödigt fett är det ohälsosamt 🙂 Laci talar om de människor som inte är överviktiga utan helt enkelt har mer fett på kroppen naturligt, vi är alla olika, vissa människor har mer kroppsfett än andra.

övervikt är ett problem i dagens samhälle

SvaraCitera
oval
 oval

bravo congratzz duktigt jobbat osv 

önskar att jag också kunde hålla motivationen uppe så länge 

SvaraCitera

.......-:

ville inte heta något, vet inte

Vad "cool" du är.

SvaraCitera

Börg: