Aviseringar
Rensa alla

Quiz - Vem i modgänget är du?

Kudhos

Fingerprints:

Vad kändes inte som det? 

Alaska istället för afrika, klubbspelning än sitta med ett, två, 10 glas vin samt katt. De är de jag kan komma på utan att göra om testetz 

SvaraCitera
Ämnesstartare

"roligt quiz" jo tjena ^^

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: André Vifot Haas

Tar över efter André det är lugnt gubbs

SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Men Fingerprints vart har alla "gamlingar" tagit vägen?? Xisco, Mice, Åtta, Alex, Plåthinken, Qazed osv...? Har inte sätt dom sen jag kom tillbaka förra hösten :S

Xisco, Mice, Åtta och Alex har lämnat oss. Ögon i en Plåthink har varit inaktiv ett par månader men är eventuellt på väg tillbaka. qazedctgb är kvar!

SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Xisco, Mice, Åtta och Alex har lämnat oss. Ögon i en Plåthink har varit inaktiv ett par månader men är eventuellt på väg tillbaka. qazedctgb är kvar!

"...men är eventuellt på väg tillbaka. qazedctgb är kvar!"
Yay! Har dock inte sett Qazed i någon tråd men va kul att dem två är kvar 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Fingerprints

blev ett stycke fingerprintsMycket glad 

SvaraCitera
Kudhos

Obs, 

Fingerprints:

Vad kändes inte som det? 

Skulle valt afrika men jag tänkte att från alaska kan man åka till kanada, och därifrån kan man åka till NORDPOLEN. Fatta vad coolt det hade varit. Säga att man har varit där. Men jag satt fett länge och ba afrika eller alaska, afrika eller alaska. No disrespect. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Har dock aldrig sätt Qazed i någon tråd men va kul att dem två är kvar 🙂

Han har haft mycket med plugget den senaste tiden.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är TIME

Vår fantastiska admin numero dos. Likt Time så är du en passionerad person som alltid ger allt, ni båda är snälla, humoristiska och har mycket fantasi. Du har starka värderingar, står fast hårt vid dina åsikter och framför dem gärna. Du har en rädsla för att misslyckas men gör det mer sällan än du tror – så oroa dig inte. Ibland är du lite lättstött så försök att inte ta åt dig av saker och ting, människor menar sällan något illa. Du har en stor kärlek för vin, diskussioner och härligt umgänge. Och så är du lite av en ”grammar nazi” men vi diggar dig ändå!

SvaraCitera
Ämnesstartare

exner :p

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints 🙂

SvaraCitera

André Vifot Haas:

Välkomna i klubben! Tumme upp

Tackar tackar 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Finger

SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkte välja omg boobs men kom på att jag har nog med mina egna. hade abselut valt det om jag inte haft dem. mvh analyserarn

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Alaska istället för afrika, klubbspelning än sitta med ett, två, 10 glas vin samt katt. De är de jag kan komma på utan att göra om testetz 

Alaska var inte mitt alternativ. Mitt alternativ var det med sällskap, vin eller hemma med katten?

SvaraCitera