Aviseringar
Rensa alla

besvara 3 frågor och loq analyserar er personlighet

Ämnesstartare

xxxx: 1. har ingen av dem.

du bryr dig inte så mkt om dina relationer, kanske är det för att du inte orkar investera i dem och engagera dig för att vårda dem, kanske för att du har svårt för att närma dig andra. hur som helst så är det inte något du värderar särskilt högt då du inte verkar mån om att vårda dem.

xxxx: 2. telefonen, mobil radio och tv,hatt ((mot solen)

du tar inte saker på för stort allvar. du bryr dig inte, du är ganska likgiltig vad gäller det mesta. om du möter motgångar är du inte den som försöker lösa dem, du trivs bättre i att bara "leva med det".

xxxx: 3.ta bort barnbidraget

skulle vilja ha en motivering till detta för att kunna utveckla analysen mer. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor: skulle vilja ha en motivering till detta för att kunna utveckla analysen mer.

hatar barn

SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx:

hatar barn

varför?

SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor:

varför?

för dn analys är helt fel, och orkar inte svara mer

SvaraCitera
Ämnesstartare

1. tänk dig att du dör. hur vill du helst att dina a) vänner b) kollegor c) familj ska minnas dig?
a, som en levnadsglad och stadig vän med nära till skratt och att jag funnits där
b, en bra kollega som fattas dem
c, att jag funnits där, levnadsglad och trygg

2. du hamnar på en ödeö. vilka tre saker önskar du att du har med dig?
en vän, kortlek och kniv

3. om du fick makten att förändra en sak - vad som helst i hela världen - vad och varför? (tänk relativt realistiskt)
Att folk hade respekt mod varandra över kön, religon och allt vad det innebär. Man behöver inte gilla varandra men respektera varandra.

Varsågod!  =)
ska bli intressant

SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor:
alltså, såhär va. jag gillar att analysera saker och jag vill ha nåt kul att göra. så svara ärligt på frågorna nedan så gör jag mitt bästa för att analysera dig utifrån mitt perspektiv. shoot!

1. tänk dig att du dör. 
hur vill du helst att dina a) vänner b) kollegor c) familj ska minnas dig?

2. du hamnar på en ödeö. 
vilka tre saker önskar du att du har med dig?

3. om du fick makten att förändra en sak - vad som helst i hela världen - vad och varför? (tänk relativt realistiskt)

a) som en bra vän.. lojal, rolig snäll, omtänksam etc. den BÄSTA vännen evur.
b) pedagogisk& duktig på mitt jobb, glad, trevlig, hjälpsam och snäll
c) omtänksam, snäll, underbar (fast eg ska väl alla komma ihåg mig som underbar) och "god innerst inne"

(jäkla duktig flicka-syndrom känner jag här uhuhu)

a) någon form av kommunikationsmedel som fungerar där
b) mat& vatten (fast det är ju två grejer iof)
c) solskydd

införa en omtänksam, rådig och demokratisk ledare som automatiskt får makten i länder med krig och ger tillbaka den när allt är uppordnat. hen ska brinna för djur- och kvinnofrågor.

SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor: det är främst när du lyckas göra skillnad och ser resultaten som du mår som bäst.

En väldigt bra analys, även om jag kanske inte var så jättekryptisk i mina svar. Tycker att allt du har skrivit stämmer bra! Glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

1. tänk dig att du dör. hur vill du helst att dina a) vänner b) kollegor c) familj ska minnas dig?
a) lojal, rolig, omtänksam, påhittig, trevlig och med hjärta och hjärna på rätt ställe
b) duktig på mitt arbete, ambitiös, optimistisk, vältalig och trevlig
c) rolig, skötsam, avslappnad, spontan, glad, omtänksam

2. du hamnar på en öde ö. vilka tre saker önskar du att du har med dig?
1) den där personen jag tkr väldigt mkt om
2) mat & dricka
3) en stor säng med täcke, kuddar och massa fluffiga filtar

skulle se till att alla hade tillräckligt med kunskap och förståelse för varandra så att all världens krig skulle ta slut (det är nyckeln till allt)

SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx:

för dn analys är helt fel, och orkar inte svara mer

beror nog på dina tråkiga svar Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor:

beror nog på dina tråkiga svar Ledsen

antagligen inte, visste att du skulle ha fel innan jag skrev i tråden så det blev inte några bra svar som jag skulle skrivit helt i onödan isåfall

SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

En väldigt bra analys, även om jag kanske inte var så jättekryptisk i mina svar. Tycker att allt du har skrivit stämmer bra! Glad

kul att det stämde så bra Rodnar mvh människokännarN

SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor

1. tänk dig att du dör. 
hur vill du helst att dina a) vänner b) kollegor c) familj ska minnas dig?

2. du hamnar på en ödeö. 
vilka tre saker önskar du att du har med dig?

1a
Som en stark och inspirerande person som de kan tänka på i sitt fortsatta liv som en källa till glädje och motivation i sina liv.

1b
Som en professionell arbetskamrat som de kan tänka tillbaka på och ha fått tips och tankar av mig som de kan vidareutveckla och använda i sitt arbeta och i sitt liv.

1c
Som den människa jag är, dem känner mig bäst.

2
Cigg, sprit, snygga kläder

3
Skulle vilja förändra statsskicktet i Sverige.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable: Skulle vilja förändra statsskicktet i Sverige.

hur skulle du förändra det?

SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor:

hur skulle du förändra det?

Vill ha ett mer anarkistiskt, teknokratiskt och samtidigt demokratiskt statsskick. Kort summerat så anarkistiskt genom mindre lagar och regleringar som inte är nödvändiga, politiker bör mer avgöra vilka straff vi ska ha för olika brott än om staten ska sälja eller köpa vattenfall. Teknokratiskt genom att jag vill ge de opolitska tjänstemännen större inflytande och demokratiskt genom att medborgarna såklart ska få rösträtt och kunna påverka. Har inte riktigt tänkt ut något färdigt system än men i ungefär denna riktningen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill att, som andra svarat, att dom ska minnas mig precis som jag är. jag vill inte att dom ska känna att det är tomt utan mig! detta kan appliceras på familj också. för jag vill inte åsamka mer smärta än vad det nödvändigtvis tillbringar. jag har dött - är det inte smärta nog? men jag vet att det jag vill att dom ska göra kommer skilja sig enormt över vad dom KOMMER att göra. när jag tänker på det så får dom gärna göra vad dom vill, sörja på det sättet som känns bäst för dom. åh vet inte hahaha =(

2. du hamnar på en ödeö. vilka tre saker önskar du att du har med dig?

sällskap, bibliotek, kamera

oohhhh, komplex fråga. det finns massor jag skulle vilja ändra på - när man ändå har makten! först och främst så vill jag fokusera på grunden, för utan grund så kan man inte fortsätta högre upp. grunden till en bättre värld är människor. så jag vill fokusera på det! jag vill att ingen ska känna sig oälskad, känna att man är mindre värd än någon annan, att vakna med känslan att man inte räcker till. så typ det, att alla ska känna att man är NÅGON, för det är vi ju!! vi alla är någon, någons anledning till att leva eller onanera till. vad skälet än är så ska vi alla känna oss SUPERVIKTIGA!! wöööö

hoppas du blev nöjd!! kramis Rodnar

SvaraCitera