Exner:
Visst -ta det översta alternativet.Inget. Han är sådan.
då blev jag time.
se, det var väl inget krångligt problem att lösa alls.
Time.
Nej, förlåt Patrick, men ändå.
Blev fingerprints, mycket oväntat.
Fingerprints: time
Fattade inte att det var en Quiz så klickade time för jag gissade att vi är mest lika. Gjorde testet och blev time. Bra gissat.
Du är TIME
Vår fantastiska admin numero dos. Likt Time så är du en passionerad person som alltid ger allt, ni båda är snälla, humoristiska och har mycket fantasi. Du har starka värderingar, står fast hårt vid dina åsikter och framför dem gärna. Du har en rädsla för att misslyckas men gör det mer sällan än du tror – så oroa dig inte. Ibland är du lite lättstött så försök att inte ta åt dig av saker och ting, människor menar sällan något illa. Du har en stor kärlek för vin, diskussioner och härligt umgänge. Och så är du lite av en ”grammar nazi” men vi diggar dig ändå!
inte så illa gillar time ju 🙂 <3
Rödingajäveln:
Fattade inte att det var en Quiz så klickade time för jag gissade att vi är mest lika. Gjorde testet och blev time. Bra gissat.
Supermegahighfive!
Inom kort på UM-nytt:
"Användare rasar efter Fingerprints quiz - säger sig tro att detta är nya sättet för modsen att välja ut vilka användare som ska särbehandlas positivt. Rusta har sänkt priset på högafflar och facklor!"
time:
Inom kort på UM-nytt:
"Användare rasar efter Fingerprints quiz - säger sig tro att detta är nya sättet för modsen att välja ut vilka användare som ska särbehandlas positivt. Rusta har sänkt priset på högafflar och facklor!"
shatter i tårar: "funderar på att lämna UM"
time:
Inom kort på UM-nytt:
---------E
---------E
---------E
---------E
------[~
------[~
------[~
------[~
HÖGAFFLAR OCH FACKLOR FÖR ALLAAAAAAA
Schism