Aviseringar
Rensa alla

besvara 3 frågor och loq analyserar er personlighet

Ämnesstartare

time:

Det är himla läskigt, men det är SPOT ON. Fann inte en enda grej jag inte kände igen mig starkt i. Gud vad du är bra på det här!

HjärtaRodnar vad bra och vad glad jag blir över att du är nöjd

Tjohej:

Den här texten kan inte bli mer sann. Bra observationer. Framförallt det om konflikträdslan och grunden till den. Och hur den yttrar sig.
Därför är uppvisad uppskattning viktig för mig. Ledsen
Och ja, när det kommer till mitt eget utseende är det håret som stjäl min egen uppmärksamhet. Så det har du också rätt i.
Jag gillar att hjälpa på alla de sätt jag kommer in och faller i min förmåga. Jag kan heller inte se någon behöva hjälp, men som inte får den. Jag måste liksom bara hjälpa, om jag ser att jag kan det. Har inte samvete till annat. Hjälper jag inte, kommer jag att klandra mig själv i det oändliga.
Och att hjälpa ger en boost, det stämmer.

Tack så mycket Hjärta

kul att du kände igen dig hörrö!!! HjärtaParty

1. tänk dig att du dör.
hur vill du helst att dina a) vänner b) kollegor c) familj ska minnas dig?
a) en rolig och festlig typ man kunde göra massa kul med och som man visste var man hade

b) en trevlig och arbetsam kollega man kan lita på

c) en kärleksfull person man alltid kunde prata med typ.

2. du hamnar på en ödeö.
vilka tre saker önskar du att du har med dig?

eftersom du skriver saker räknar jag med att jag ej får ta med personer. 

ska jag vara praktiskt lagd så vill jag såklart ha med typ kniv, kokkärl och en massa rep

ska jag ej vara praktisk vill jag ha med oändligt mycket garn [stickor och beskrivningar ingår], oändligt mkt serier och the sims 3

3. om du fick makten att förändra en sak - vad som helst i hela världen - vad och varför? (tänk relativt realistiskt)

vill ha ett samhälle som är jämställt. människor ska bli bedömda utifrån vilka de är, ej kön, sexuella preferenser etc

Ämnesstartare

Robler: 1) Mina vänner ska minnas att jag ville ha kul och ha kul utan mig, mina kollegor behöver egentligen inte veta att jag är död, de kan gott få tro att jag flyttat för att plugga, min familj ska minnas mig som en skitunge och tycka att det är ganska skönt utan mig.

du är inte så mkt för att lära känna nya människor, du trivs med de vänner du har. med det sagt har du inte något emot att lära känna nya, men du har inget behov av det heller. du är liksom inte den som går och pratar med främlingar på en fest, utan du håller dig till dem du känner. du ser inte så allvarligt på arbete. du är åtminstone inte i en sån tid nu där du jobbar med något du finner är intressant, du känner inte att du är 'etablerad' på din arbetsplats för tillfället och vill därför inte investera i att göra dig alltför bekväm där. generellt så ogillar du att investera för mkt i relationer där du inte tror att det finns nåt att hämta. du slösar inte din energi på saker du inte tror kommer hålla. 

Robler: 2) tänker inte vara tråkig och säga satellittelefon med gps. Ge mig en boll, ett fiskespö och en filt.

du har lätt för att anpassa dig till nya situationer och är inte den som klagar eller är bitter över småsaker. har du en dålig dag är det lätt att vända. du är lättroad, dvs. att det inte krävs mkt för att du ska känna dig tillfredsställd. du nöjer dig med mindre nöjen, du är inte i behov av stora spektakel. tvärtom har du lite svårt för dem. när du möter motgångar krisar du inte, du blir inte hysterisk. du är ganska lugn, sansad och löser saker i den takt som är nödvändig. 

Robler: Okej kanske inte mig själv, men någon annan än Putin. Ryssland är trots allt en stormakt med många problem, bland annat skulle man kunna avstyra hela krimkrisen, börja behandla homosexuella som människor och jobba mot att få in landet i EU.

när det uppstår problem är du en sådan som ser detaljer. du har svårt för att se stora sammanhang. du fokuserar mkt på konsekvenser, inte orsaker. t ex om du bråkar med någon tänker på att denne person gjorde dig arg för att hen sa något elakt, men inte varför personen sa som den sa. du tenderar att haka upp dig på sådant. inte så att du blir hysterisk, som tidigare nämnt, men ditt fokus ligger där.

Ämnesstartare

1. tänk dig att du dör. 
hur vill du helst att dina a) vänner b) kollegor c) familj ska minnas dig?

a) som den de uppfattade att jag var. att de ska minnas mitt stöd, mina tankar, min humor, värderingar, lösningar, reflektioner och varför jag mådde som jag gjorde

b) som en god kollega som är initiativrik, kompetent, stöttande och glad

c) vill att de ska minnas det jag gjort bra och varför det gick bra, att de ska minnas samtal vi haft och förstå varför jag tagit avstånd

2. du hamnar på en ödeö. 
vilka tre saker önskar du att du har med dig?

filt, kniv, hudkräm

3. om du fick makten att förändra en sak - vad som helst i hela världen - vad och varför? (tänk relativt realistiskt) 

vill ha kommunism, innefattar många bra grejer 

reben

1. tänk dig att du dör. hur vill du helst att dina a) vänner b) kollegor c) familj ska minnas dig?

a) snäll vänlig stöttande rolig b) har inga men hade jag hade jag väl velat att dom tkte jag va driftig o duktig o så men d hade ju varit fet lögn xDD c) typ hjälpsam o ej lat GÄRNA GLAD oxo

2. du hamnar på en ödeö. vilka tre saker önskar du att du har med dig?

ngt som kan va sällskap typ person elr annars telefon, ngt som man kan laga mat med, ngt tidsfördriv typ en hög böckr elr dataspel

att folk ba accepterade varandra o slutade förtrycka folk för dom e kvinnro elr har annan etnicitet elr sexuell läggning elr klass elr va som helst. då kanske dom kunde sluta kriga o börja samarbeta gärna med miljön

Ämnesstartare

reben: gärna med miljön

:DDD

Ämnesstartare

Rodnar måste ba säga att jag blir uppriktigt jätteglad över att så många verkar känna igen sig och att det är så många som vill delta!! tycker detta är jätteroligt både eftersom jag får lära mig mer om er och eftersom jag får analysera sönder det ni berättar

reben

amsi:

:DDD

va

Ämnesstartare

reben:

va

rolig input på slutet med tanke på din relation till milön

Ämnesstartare

j.   

reben

amsi:

e jag kass på miljö elr va
men e d lönt o bry sig om ekonomi o sånt trams om d inte finns nån jord kvar elr ????

Ämnesstartare

amsi:

vadå hur är hennes relation till miljön, vare sarkastiskt skrivet det hon skrev??? ni fånte va sarkastiska, man ska va seriös Ledsen
seris_157668444.jpg

Ämnesstartare

reben:

e jag kass på miljö elr va
men e d lönt o bry sig om ekonomi o sånt trams om d inte finns nån jord kvar elr ????

nä d e du absolut inte 

loquor:

vadå hur är hennes relation till miljön, vare sarkastiskt skrivet det hon skrev??? ni fånte va sarkastiska, man ska va seriös Ledsen

nej tyckte d var en rolig input på slutet bara

Ämnesstartare

amsi: nej tyckte d var en rolig input på slutet bara

åh jaha, ja jag håller med det var snappigt å bra

reben

amsi: nä d e du absolut inte

tack jag kämpar faktiskt för källsortering här i hålan !!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111

står faktiskt (mp) efter mitt namn