André Vifot Haas: Det står inte, och har aldrig stått, att reglerna bara omfattar hot/trakasserier/personangrepp/etc. mot sajtens medlemmar.
Nej, men eftersom det alltid varit så tidigare och är så på alla andra sidor så förutsätter man lite det.
har onda aningar om den här trådens öde.
Du skrev ju bl.a att Linus Bylund, Margareta Sandstedt och Kent Ekeroth var fullkomliga idioter och motiverade detta med att dessa inte var medlemmar på UM. Det var så sent som i februari.
Du kan följa konversationen här
http://ungdomar.se/forum/thread/sverigedemokraterna-rasister/12908565?page=4
time: Jag som admin får påminna folk om att personangrepp forumanvändare emellan inte är okej, ja. Jag säger inte att folk inte får ha åsikter, bara att ni ska hålla er till sajtens regler.
Jag "bestämmer" inte vilka som är idioter, jag tycker att Linus Bylund är en idiot.
Detta var innan vi gemensamt beslutade att även de som inte registrerat sig på UM ska tas i beaktande vad gäller forumreglerna. Jag försökte också vara mycket tydlig med att det jag sa inte var i egenskap av admin, utan i egenskap av privatperson. Jag har sedan dess inte heller uttalat mig hånfullt mot någon politiker, oavsett parti.
Nu blev inlägget mycket märkligt upplagt. Mellancitatet är alltså från tråden Agahnim länkade till, det tredje och sista min kommentar i dagsläget.
tycker det är fint att ni inte tar off topic sådär jätteseriöst som vissa flashback-mods gör!
önskar er allesammans en god natt.
Jag skulle vilja veta varför jag, Harry bannas ständigt och jämt när jag inte har gjort något. Jag har mailat både André Vifot Haas och skickat pm till time där jag har bett dom UTFÖRLIGT förklara vad jag har gjort som är så hemskt utan att få ETT ENDA svar. Jag är faktiskt världens snällaste kille. Det kan min mor vittna om och även moster Agda som jag besöker på ålderdomshemmet varje dag. HUR kan ni begära att jag ska respektera min låsning när jag behandlas så respektlöst och nonchalant? HUR?
Hairy:
Jag skulle vilja veta varför jag, Harry bannas ständigt och jämt när jag inte har gjort något. Jag har mailat både André Vifot Haas och skickat pm till time där jag har bett dom UTFÖRLIGT förklara vad jag har gjort som är så hemskt utan att få ETT ENDA svar. Jag är faktiskt världens snällaste kille. Det kan min mor vittna om och även moster Agda som jag besöker på ålderdomshemmet varje dag. HUR kan ni begära att jag ska respektera min låsning när jag behandlas så respektlöst och nonchalant? HUR?
hihi moster agda
Hairy: Jag skulle vilja veta varför jag, Harry bannas ständigt och jämt när jag inte har gjort något.
Därför att du under dina första femton konton endast tramsade, gjorde påhopp mot andra medlemmar, uttryckte dig homofobiskt och det ena med det andra.
time:
Därför att du under dina första femton konton endast tramsade, gjorde påhopp mot andra medlemmar, uttryckte dig homofobiskt och det ena med det andra.
Det där ber jag bestämt att få motsätta mig. Jag avreggade mitt första konto då sidan efter ett första betänkande inte verkade vara något för mig. Sen gjorde jag ett nytt konto och skapade en, vad ni kallar "oseriös" tråd. Dock var den 100% seriös. Nu minns jag inte vad den handlade om, men alla mina trådar är seriösa. Jag är seriositeten personifierad. Oavsett så blev tråden borttagen och mitt konto blev låst med motiveringen att jag skulle "läsa en god bok eller något". Och sedan dess så har jag bara blivit bannad gång på gång på gång på gång.
Hairy: och mitt konto blev låst med motiveringen att jag skulle "läsa en god bok eller något". Och sedan dess så har jag bara blivit bannad gång på gång på gång på gång.
Anmäl
Citera
😀
Ja tycker ju att ni brister när det kommer till amen typ tillexempel dom som har aspergers som har dom egenskaperna, punkt nummer 2, där tycker jag att ni brister
http://www.umo.se/Jag/Neuropsykiatriska-funktionsnedsattningar/Aspergers-syndrom-/
Sägmig Mentality:
Ja tycker ju att ni brister när det kommer till amen typ tillexempel dom som har aspergers som har dom egenskaperna, punkt nummer 2, där tycker jag att ni bristerhttp://www.umo.se/Jag/Neuropsykiatriska-funktionsnedsattningar/Aspergers-syndrom-/
Det är inte vi som har umo.se...
Sägmig Mentality:
Det sa jag aldrig
Okej. Kan du försöka förtydliga dig lite? Hur exakt är det vi brister?
Varför har ni inte låst Storchen187? Han skriver otrevliga saker och förolämpar någon i varannan inlägg.