Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

amsi:

det här är väldigt långsökt och orättvist 

Det är så jag känner.

SvaraCitera
Ämnesstartare

empati:

Det är så jag känner.

känslor är inte alltid rationella, hjälper inte på något vis att se det som att alla andra har det bättre än en

SvaraCitera
Ämnesstartare

varför jämföra?

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

känslor är inte alltid rationella, hjälper inte på något vis att se det som att alla andra har det bättre än en

amsi:
varför jämföra?

Vet. Men det är så jag känner.

SvaraCitera
Ämnesstartare

empati:

Vet. Men det är så jag känner.

varför jämföra? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

varför jämföra? 

Jag vet att det är dumt, men det är inte något jag aktivt väljer att göra. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

empati:

Jag vet att det är dumt, men det är inte något jag aktivt väljer att göra. 

du kan välja. känslor är inte helt ostyrbara. kram.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns som att jag har någon i min närhet som vissa dagar medvetet missförstår mig. 

SvaraCitera

Generationsboende ärfan inte världens grej alltså. Måste banka vett i min partner. Grejer fungerar inte i stallet (jag, hans mamma och en tjej till som står tillfälligt) jag mår skit och klarar därför inte att ta hand om min häst som jag önskar (gåringen nöd på honom men jag mår dåligt av att inte jobba med honom) eftersom jag inte vågar vara i stallet där allt är oordning, regellöst och jag känner mig helt bortmotad.

Tar upp det med bf och hans förslag var väl att jag skulle flytta till en anläggningnågra km bort.

jag fattar inte hur det alternativetär rimligare än ett "mamma, du, tjejen och elverpigen borde nog prata lite om stallet"

Att flytta ut ifrån DÄR JAG FUCKING BOR NU är alltså bättre än att diskutera. Tack för den boosten nu kännerjag mig verkligen supervälkommen. Då kan ju tjejen och mamman ståkvar här och leka då så får obekväma elverpigen som ändå baraär ivägen flytta.

Längtar efter egen gård.

SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
Generationsboende ärfan inte världens grej alltså. Måste banka vett i min partner. Grejer fungerar inte i stallet (jag, hans mamma och en tjej till som står tillfälligt) jag mår skit och klarar därför inte att ta hand om min häst som jag önskar (gåringen nöd på honom men jag mår dåligt av att inte jobba med honom) eftersom jag inte vågar vara i stallet där allt är oordning, regellöst och jag känner mig helt bortmotad.

Tar upp det med bf och hans förslag var väl att jag skulle flytta till en anläggningnågra km bort.

jag fattar inte hur det alternativetär rimligare än ett "mamma, du, tjejen och elverpigen borde nog prata lite om stallet"

Att flytta ut ifrån DÄR JAG FUCKING BOR NU är alltså bättre än att diskutera. Tack för den boosten nu kännerjag mig verkligen supervälkommen. Då kan ju tjejen och mamman ståkvar här och leka då så får obekväma elverpigen som ändå baraär ivägen flytta.

Längtar efter egen gård.

kan du inte försöka prata med dem själv? med tjejen iaf

SvaraCitera
Ämnesstartare

har varit med min tjej i två år nu helt utan bråk. kanske är bra

SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
har varit med min tjej i två år nu helt utan bråk. kanske är bra

Grymt bra!

SvaraCitera
Ämnesstartare

relation till min roomie:

helt jävla underbar. vill nästan säga att jag älskar henne men vill ej framstå som creepy. men känner verkligen att jag tkr om henne så himla mkt. en så himla fin människa, bra vän och vi funkar så bra ihop. fan vad sorgligt att vi kmr skiljas åt. fan nej. jag ska åka till barcelona å hälsa på henne. å hon måste komma till sthlm. åh jag kmr sakna min miriam jättemkt. önskar jag vågade säga det till henne.

måste våga tala om för folk hur jag känner uhhuhu.

SvaraCitera
Kudhos

Relation till min bror: bättre sen han skaffade snapchat. Han delar med sig mer av sitt liv och det är kul. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Relation

Kudhos: bättre sen

Kudhos: snapchat

Detta är så sant. Man får ta del av sina vänner och familjemedlemmars liv på ett helt annat sätt. Jag har fått en mycket bättre relation till min storasyster sedan vi la till varandra på Snapchat.

SvaraCitera
latest comments