loquor: önskar jag vågade säga det till henne.
Do it, vänskapsrelationer är värdefulla.
Nu vet jag vad det är för typ av tjej jag ska gänga mig med. Hon ska vara snygg men hon ska inte veta om hur snygg hon är. Då kommer hon inte dissa mig för andra alternativ...det borde funka. Viktigt att hon tränar också, skulle aldrig kunna gänga mig med en soffpotatis, inte bara för det yttres skull men soffpotatisar är också mentalt instabila och riktigt bitchiga. Det vill jag inte ha. Hon ska vara trevlig och kul, pålitlig också, that's it. Nu vet jag vad jag vill ha.
hade det jättebra
sen började jag grubbla
nu blir jag sådär pessimistisk å tänker att jag borde isolera mig från folk å leva i ensamhet
vf är jag såhär
haha omg, får pm från raggande kvinnor som tror att det är jag på profilbilden. 2 st hittills. jag förstår er, tro mig. jag förstår.
kakakaka:
haha omg, får pm från raggande kvinnor som tror att det är jag på profilbilden. 2 st hittills. jag förstår er, tro mig. jag förstår.
ändå har du valt en dålig bild på honom. ta en där han ser en i ögonen
kakakaka:
vad skriver de :D:D
Hahahaha
honolulu:
vad skriver de :D:D
Hello how are you?
my name is Nata,
How are you? Your profiles really gave me a nice pleasure to communicate with you.
och
how are you hansom man, My name is Nadia, I saw your profile i become interested to know you.
kakakaka:
Hello how are you?
my name is Nata,
How are you? Your profiles really gave me a nice pleasure to communicate with you.och
how are you hansom man, My name is Nadia, I saw your profile i become interested to know you.
wtf varför skriver de på engelska.. vilka är folk
mynona:
Jag har ingen. Jag utgick ifrån att du hade en varifrån du fick din nuvarande
googlade daario naharis men hittar ej vilken du menar!
tkr synd om mami. förut på sjukhuset när hon sa "jag trodde aldrig att jag skulle säga det här i vuxen ålder men jag vet inte hur jag ska klara mig utan min mamma".
uh. och sen när hon ba "jag är så ledsen för att du också kommer behöva gå igenom det här. det är hemskt."
min älskade mamma
vad jag saknar henne