kakakaka:
träffade svinet på klubb igår, han som hade tjej men flörtade sönder med mig mmm.varför kramade jag honom? var nära att spy. usch. jävla män.
Det är därför du luktar rakvatten idag ju!
Case closed
Stekarn: Case closed
ne, lukten stannar ej av att man kramar någon! men hade en killkompis halsduk på mig igår, därför.
ångest gone.
Jag känner mig bortvald av nästan alla jag känner. Ibland känns det verkligen som att jag inte hör hemma någonstans. Som om det inte finns någon som fullt förstår mig. Jag känner mig bortglömd, bortprioriterad och oviktig i nästan alla sammanhang.
Jag har världens finaste vänner. Mina sambos och alla vi umgås med. Allt är bra.
Och jag är kär. Det är bra. Världens finaste kille.
Men allt kommer försvinna efter sommarlovet....=panikångest
fyllesnack alltså. hade ett fint deeptalk med min bästa vän. konstigt att säga "bästa vän". hon är så annorlunda från alla andra. äkta lixom. vi är så lika men ändå så olika, det är fint. hon sa att hon var så tacksam för vår vänskap, och hennes ögon tårade för att hon kunde se det mitt ex såg i mig och hon kunde känna precis hur han kände för mig. jag blev berörd. sen ville hon att jag skulle få ihop det med en jättefin kille som hon känner, för att han är en bra kille och att jag är en bra tjej och att det skulle bli så bra. vi får se om jag lyckas göra henne stolt ur den aspekten. men sen kom en viss gullefjant och störde och ville att jag skulle iväg med honom..... fullisar alltså.
Stekarn:
Såhär ligger det till. Människan har ett bekräftelsebehov, det är fakta. Men i olika grad. Så skulle jag gänga mig med en snygg tjej så skulle det antagligen ändå vara killar som hörde av sig. Och om hon vet hur snygg hon är kommer hon låta dem flirta med henne eller whatever för då behöver hon egentligen inte mig när hon vet att det finns reserver, det kommer direkt göra relationen instabil.
det ät inte direkt ovanligt att någon flirtar med/raggar på mig, tycker själv att jag ser bra ut, men har fortfarande haft samma pojkvän i snart tre år, snälla berätta för mig hur detta går ihop.
Blivande_japan:
det ät inte direkt ovanligt att någon flirtar med/raggar på mig, tycker själv att jag ser bra ut, men har fortfarande haft samma pojkvän i snart tre år, snälla berätta för mig hur detta går ihop.
Du är nog lite osäker...
spännande att du inte ens själv förstår hur märkliga dina "slutsatser" är. sluta se kvinnor som någon form av levande associar.
Stekarn:
Du är nog lite osäker...
Blivande_japan:
spännande att du inte ens själv förstår hur märkliga dina "slutsatser" är. sluta se kvinnor som någon form av levande associar.
Accessoar*
Saken är den att när man gängar sig är jakten över. Man kan lura sig tillbaka, bli fet och sluta kämpa. Man blir bekväm och avslappnad, och därför blir man intressant för andra. När man sen är singel igen är man ointressant igen
Stekarn: Saken är den att när man gängar sig är jakten över. Man kan lura sig tillbaka, bli fet och sluta kämpa. Man blir bekväm och avslappnad, och därför blir man intressant för andra. När man sen är singel igen är man ointressant igen
Stekarn: igen
din syn på relationer är det som gör att du aldrig kommer hitta någon vettig eller kunna slappna av i ett förhållande. det säger också _väldigt_ mycket om dina egna värderingar och vilken skitstövel du skulle vara till pojkvän. grattis. tur för alla andra att såna som du oftast är väldigt lätta att genomskåda och därför också lätta att undvika.
Du vet att det är sant. Det är därför du saknar motargument
honolulu:
din syn på relationer är det som gör att du aldrig kommer hitta någon vettig eller kunna slappna av i ett förhållande. det säger också _väldigt_ mycket om dina egna värderingar och vilken skitstövel du skulle vara till pojkvän. grattis. tur för alla andra att såna som du oftast är väldigt lätta att genomskåda och därför också undvika.
Tills motsatsen är bevisad kommer jag leva i denna tro.
Stekarn: Tills motsatsen är bevisad kommer jag leva i denna tro.
Vilket i teorin skulle kunna innebära att du på din dödsbädd kommer summera ditt liv som ganska tomt och ensamt - för att ingen "motbevisade" din oerhört verklighetsfrånskilda bild av vad ett förhållande är?
Stekarn:
Du vet att det är sant. Det är därför du saknar motargument
det är snarare så att jag vet att du är för dum för att det ens är någon idé att jag ska slösa tid på dig.
uppenbarligen är du ingen relationsexpert, eller ens oemotståndlig, då hade du inte varit singel med tanke på ditt "mål" att "gänga dig" innan midsommar.
Blivande_japan: uppenbarligen är du ingen relationsexpert, eller ens oemotståndlig, då hade du inte varit singel
samma här +___+ :'( men hur går det med systemet!