Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

Kudhos

Det låter som att du har lite trust issues Stekarn McStekis. 

Stekarn: Jovisst men om jag hamnar i friendzone slösar jag ju bort min tid och blir av med min värdighet. Då är det bättre att fortsätta som playboy.

Se inte alla tjejer som en potentiell partner. Boom. Problem solved. Och om du känner att du blir friendzone:ad (begreppet är så dumt) så kan du ju alltid... Gå vidare. Du är ju inte direkt 89 år med 1 vecka kvar att leva. 

SvaraCitera

Stekarn: Till sommarn. Garanterat.

att du längtar tills du får doppa, då det också är ungefär ditt enda mål, är också något att gratulera för. grattis.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Det låter som att du har lite trust issues Stekarn McStekis. 

Se inte alla tjejer som en potentiell partner. Boom. Problem solved. Och om du känner att du blir friendzone:ad (begreppet är så dumt) så kan du ju alltid... Gå vidare. Du är ju inte direkt 89 år med 1 vecka kvar att leva. 

Jomen det har jag. Har haft så länge jag kan minnas och jag kämpar och kämpar för att jobba bort det. Saken är den att jag har levt min nuvarande livsstil så länge att jag inte kan föreställa mig som nåt annat. Och sen är det ett faktum att han blir cynisk och självgod med den här livsstilen. Men som sagt det är mitt sätt att leva och den enda verklighet jag känner till

SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

att du längtar tills du får doppa, då det också är ungefär ditt enda mål, är också något att gratulera för. grattis.

Neej! Ska ta steget längre och gänga mig i sommar no matter what!

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag har aldrig förstått det där med "Friendzone". Det är inget man hamnar i bara för att man är vän med någon. Sedan slösar du inte alls bort någon tid: du ska inte bli vän med tjejer i syfte att bli ihop med dem. Du ska bli vän med dem för att det är bra att ha vänner, och personer av motsatt kön duger lika bra att ha som vänner som sitt eget kön gör. Det vore mycket, mycket nyttigt för dig med kvinnliga vänner. Även om du inte blir ihop med någon av dem, skulle du få lättare att bli ihop med andra tjejer om du insåg att tjejer egentligen inte är så annorlunda än killar och att vänskapsrelationer inte fungerar så enormt mycket annorlunda än ett romantiskt förhållande. Playboys har också vänner. Förstår inte varför de vännerna inte lika gärna kan ha en slida mellan benen som en kuk. 

Friendzone är när attraktionen inte är ömsesidig och ena parten ser den andre som en vän medan andra parten vill mer än så och kämpar för att det ska bli mer genom att vara en så bra vän som möjligt.
Och tjejkompisar har jag och dem har hjälpt mig haffa på krogen och fester och sådär. Men där är det en helt annan grej, har känt dem så länge att vi vet var vi har varann och jag ser dem mer som när jag umgås med grabbarna. Så det är inget bekymmer.

SvaraCitera
mynona

Stekarn: Friendzone är när attraktionen inte är ömsesidig och ena parten ser den andre som en vän medan andra parten vill mer än så och kämpar för att det ska bli mer genom att vara en så bra vän som möjligt.

Då har man en viss syn på vad vänskap är. Man kan ha sex med sina vänner och ändå vara vänner. Det som avgör om man är ihop med en människa eller inte är ju inte huruvida man har sex med personen utan hur man känner för den. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Då har man en viss syn på vad vänskap är. Man kan ha sex med sina vänner och ändå vara vänner. Det som avgör om man är ihop med en människa eller inte är ju inte huruvida man har sex med personen utan hur man känner för den. 

Det är ju det som är kruxet. Men för tillfället känner jag mig neutral till allt och alla. Jag kanske bara är för tråkig helt enkelt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

en relation avslutad
många nya påbörjade som jag aldrig hade trott skulle bli bra men hoppades och så blev det ju 

SvaraCitera
Ämnesstartare

hej gud

hur slutar man va kär
hjälp mig med det är du snäll

hejdå

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det är kanske rätt bra att inte ha några relationer att kunna förstöra... verkar ju ändå bara vara det som dom går ut på...

SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker på hur falsk 1 vän faktiskt är
synd att jag ej kan slippa hen

SvaraCitera
Ämnesstartare

vill mysa buhuhu mvh myspendu 

SvaraCitera
24/7
 24/7

Aj i hjärtat.

SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:
vill mysa buhuhu mvh myspendu 

those-awkward-moments-when-you-cant-stop

HjärtaRodnar

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

ett liv utan vänskap kommer jag aldrig kunna se tillbaka på med glädje. det är synd.

SvaraCitera
latest comments