Jag trodde faktiskt att payphone var ironisk och inte buthurd på riktigt. Klart det är en typiskt manssyn på kvinnor, att de alla borde ha legat med honom, att de är slynor för att de låg med andra. Detta är vanligare bland män än kvinnor.
kanske den största narcissisten jag någonsin sett
kolla bara hur han bygger upp sina grunda, självmedömkande "tankar" med en snabb klunk av sin vaniljlatte hahahahahdslkjg pretentiösa as
kakakaka:
Jag trodde faktiskt att payphone var ironisk och inte buthurd på riktigt. Klart det är en typiskt manssyn på kvinnor, att de alla borde ha legat med honom, att de är slynor för att de låg med andra. Detta är vanligare bland män än kvinnor.
säkerligen vanligare bland män än kvinnor, men relativt till andra män, ens unga, osäkra män, är det en ganska taktlös sak att säga
Ser ut som ett trollinlägg
Jag Tycker Också Att Detta Är Dåligt
Jag Identifierar Mig Inte Heller Med Denna Persons Tankar
kakakaka:
När får vi se en tjej och kvinnlig oskuld som ställer till med en skolmassaker för att de killar hon vill ha inte har sex med henne?