Aviseringar
Rensa alla

Elliot Rodgers blev utfryst och fick inte ligga )=

mynona

stereo total:
asså, knullbar om han inte öppnade munnen. 

Tänk om han hade fått höra det från dig. LedsenHjärta

SvaraCitera
mynona

Hungry Beast: Elliot*

Saknade alternativet Margareta. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Han skulle behövt en vän 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
Jag Identifierar Mig Inte Heller Med Denna Persons Tankar

mpt:hv:
Jag Tycker Också Att Detta Är Dåligt

Mycket gladMycket glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: fast här är det ju faktiskt en relevant detalj då synen att män har rätt till kvinnors kroppar tyvärr är rätt utbredd

har hört någon säga samma sak i anknytning till denna tragedi, och även om mördaren i detta fallet verkade sig tro det så har du helt fel när du tror att det är en utbredd syn att "män har rätt till kvinnors kroppar" Skeptisk

SvaraCitera
Ämnesstartare

Som vanligt har ni feminister ingensomhelst koll på verkligheten

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

har hört någon säga samma sak i anknytning till denna tragedi, och även om mördaren i detta fallet verkade sig tro det så har du helt fel när du tror att det är en utbredd syn att "män har rätt till kvinnors kroppar" Skeptisk

så en stor andel män tar sig den rätten trots att den synen inte är utbredd?

SvaraCitera

isola:

hur stor andel gör det?

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hur yttrar sig detta menar du..? Genom att miljontals killar i vårt land är utan tjej och säger sig tycka det är "orättvist", kan du inte hålla med om att det kan kännas orättvist, och att man därför uttrycker sig så?

SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
asså, knullbar om han inte öppnade munnen. 

vilken rolig satir på en misogyn man

SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller tänker du på någon svartvit scen från 20-talet där nån full man och hans gäng på en krog drar ner servitrisen i knät när hon går förbi? Galen känns som de flesta feminister ser världen så

SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp:

hur stor andel gör det?

Vill du ha en statistik på hur många snoppbärare som våldtar, tafsar,  uttrycker ilska /sätter på sig offerkoftan när de blir nekade osv Galen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Eller tänker du på någon svartvit scen från 20-talet där nån full man och hans gäng på en krog drar ner servitrisen i knät när hon går förbi? Galen känns som de flesta feminister ser världen så

sådant förekommer fortfarande så jag ser inte varför du behöver dra det tillbaka så långt, eller bagatellisera det. ditt kvinnohat börjar bli rätt tröttsamt.

SvaraCitera

mynona:

Tänk om han hade fått höra det från dig. LedsenHjärta

Äh, han var gud och jag bara ett litet animal. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

och nä, att du gillar att knulla med kvinnor gör dig inte till någon kvinnorättskämpe direkt 

SvaraCitera